دادستان بهارستان: ۲ نفر در پی ریزش ساختمانی در گلستان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری مهندس ناظر و مالک ساختمان در حادثه ریزش یک ساختمان در شهر گلستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، با اشاره به حادثه ریزش یک ساختمان در شهر گلستان، اظهار کرد: دستگاه قضایی در رابطه با ترک فعل مسئولین در رابطه با ریزش یک ساختمان در شهر گلستان ورود خواهد کرد.

وی افزود: مهندس ناظر و مالک ساختمان به علت عدم رعایت اصول ایمنی ساخت‌وساز بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در این رابطه تکمیل شود.

دادستان بهارستان گفت: اسباب و اثاثیه ساکنان این ساختمان تخریب شده و دیگر ساختمان‌های همجوار این ملک تخلیه و انشعابات آن تا اطلاع ثانوی قطع شده است.

احمدی تصریح کرد: کارشناسان در حال حاضر با بررسی جوانب فنی به دنبال اعلام نظر کارشناسی آوار ساختمان و خسارت‌های جانبی آن هستند.

وی افزود: بازپرس پرونده، بررسی حادثه و اتفاقات آن را آغاز کرده است و پس از تکمیل پرونده جزییات آن از طریق رسانه ها برای آگاهی مردم اعلام خواهد شد.

دادستان شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی برخوردها و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برای پیشگیری از حوادث این‌ چنینی است که انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط و شهرداری‌ها نظارت خود در حوزه ساخت‌وسازها را بیشتر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس