دشمن از کارآمد بودن ما ناامید می شود

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن از کارآمد بودن ما در دستگاه قضایی و دیدن حل مشکلات مردم ناامید می شود گفت: امروز بهترین خدمت به امام و رهبری خدمت به مردم است.

به گزارش مشرق، غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) با اشاره به اینکه امروز بهترین خدمت به اسلام، امام و رهبری خدمت به مردم است گفت: اگر مردم از ما صداقت و تدبیر و کاردانی ببینند و از دستگاه ما احساس کارآیی کنند امیدوار می‌شوند، اگر دشمن هم ببینند که ما در حل مشکلات و معضلات مردم صادقانه و مجاهدانه قدم بر می‌داریم و کارآمد هستیم ناامید خواهد شد.

محسنی اژه ای با بیان اینکه ضروری است که قوا و مردم دست در دست هم بدهند و برای رفع مشکلات تلاش کنند، گفت: مردم امانت نزد ما هستند و امام در مورد آنها بسیار تاکید داشته اند، مردم از ما خواسته‌های کمی دارند و گاهی فقط توجه می‌خواهند و خواستار این هستند که ملزومات اولیه زندگی آنان را فراهم کنیم ، این یک خواسته بسیار کم از حکومت است و کمترین وظیفه‌ای است که بر عهده ما قرار داده اند، لذا ضروری است که ما ملجا و ماوای همه کسانی باشیم که به ما مراجعه و تظلم خواهی می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه مردم توقع دارند شخصیت مردم و متهم و خانواده متهم حفظ شود و این توقع بالایی نیست افزود: امروز مردم از ما عدالت امیرالمومنین را نمی‌خواهند اما این توقع را دارند که یک رفتار غیر تبعیض آمیز داشته باشیم و بر اساس عدل و انصاف برخورد کنیم.

وی عنوان داشت: مردم توقع دارند قائل به احزاب و گروه‌ها و دسته‌ها و جناح‌ها نباشیم و تبعیض نگذاریم و اگر فردی مشکلاتی در زندگی دارد و از لحاظ سلیقه و فکر با ما متفاوت است اما احساس می‌کند که مورد ظلم واقع شده است و توقع تظلم خواهی از قوه قضائیه دارد نباید بر اساس آن سلیقه و نگاه و اختلاف و نظر به او دیر و بد برسیم.

محسنی اژه ای در خصوص دیگر توقعات مردم که بسیار هم ناچیز هستند گفا: مردم می‌خواهند در مورد کسانی که می‌شود کار آنان را امروز انجام دهیم به فردا نیاندازیم و مسئولان قضائی برخورد مناسب زمان رسیدگی داشته باشند، آیا اگر امروز این مردم را با همین حداقل‌ها جوابگو نباشیم نزد وجدان خود و خدای خود و امام (ره) پاسخگو خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هادی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    مخصوصا تو یکی که خیلی کارآمدی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس