منتظر صدور مجوز برای اجرای حکم تروریست حادثه شاهچراغ (ع) هستیم

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم نهایی عامل تروریستی حادثه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) صادر شده و منتظر صدور اجازه برای اجرای حکم هستیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ظهر چهارشنبه در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان کرد: استان فارس دارای یکی از بزرگ‌ترین مجامع قضائی کشور است که دارای ۴۲ حوزه است.

وی ادامه داد: سند تحول قضائی از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه بوده که این سند در فارس بیش از ۹۰ درصد اجرایی شده است.

موسوی با بیان اینکه از مجموع آرای صادر شده طی سال گذشته، تنها ١٠ پرونده واجد ایراد تشخیص داده شد، گفت: سال گذشته با صدور آرایی از تعطیلی ۶۷ شرکت جلوگیری و در راستای تحقق شعار سال و کمک به دستگاه‌های اجرایی مشکل ۳۶۷ واحد راکد مرتفع شد.

وی به مقابله قاطعانه با فساد به ویژه در بخش اداری اشاره و اعلام کرد که با ٢٣ مدیر در استان فارس برخورد شده یا در آستانه برخورد هستیم و در این باره با کسی تعارف نداریم و با قاطعیت ورود می‌کنیم.

موسوی همچنین یادآور شد: ۹۹ درصد اراضی ملی و ۴۴ درصد از اراضی زراعی و باغی در استان ثبت شده است.

رئیس کل دادگستری فارس به پرونده حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) اشاره و عنوان کرد: این پرونده تعیین تکلیف و حکم هم صادر شده و منتظر صدور اجازه اجرای حکم هستیم.

به گفته این مقام مسئول ۱۵۱ فقره پرونده کثیر الشاکی در فارس وجود دارد که احکام آنها صادر شده است.

موسوی در خصوص پرونده‌های شکل گرفته تعدادی از کارکنان شهرداری و دو تن از اعضای شورای شهر شیراز گفت: پرونده در شعبه دهم بازپرسی در حال تکمیل تحقیقات است. بدون ملاحظه نیز برخوردهای قضائی انجام شده است. همچنین به دلیل عدم نیاز به بازداشت افراد قبل از صدور رأی نهایی، متهمان با قرار وثیقه آزاد شده‌اند و تا اواسط تیرماه هم کیفرخواست پرونده صادر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 0
    زودتر مجوز بدید و راهی جهنمشون کنید. ان شالله به حق مهدی فاطمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس