باشگاه استقلال مخالف تعویق دربی فینال

با توجه به تعداد بالای هواداران باشگاه استقلال و پرسپولیس، حاشیه سازی برای این تیم‌ها در دستور کار لندن‌نشین ها و بهاییان ساکن آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، همزمان با جلسات فشرده اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال برای تعیین سرمربی این تیم محبوب پایتخت و مطرح بودن نام چندین مربی خارجی و داخلی، جریانی رسانه‌ای که به تشریح سوابق و ارتباطات آنان خواهیم پرداخت، با به کارگیری تمام ابزار خود به دنبال مطرح کردن گزینه مد نظر خود با اهداف غیرفوتبالی هستند. گزینه ای که نه محبوبیتی در میان استقلالی ها دارد و نه در میان پیشکسوتان و ستاره های استقلال و این بار نیز جریان ضدانقلابی که تا دیروز به دنبال تحریم فوتبال ایران بود بر روی اسبی مرده شرط بندی کرده است.

با توجه به تعداد بالای هواداران باشگاه استقلال و پرسپولیس، حاشیه سازی برای این تیم‌ها در دستور کار لندن‌نشین ها و بهاییان ساکن آمریکا قرار گرفته است.


«هاتف کندی» بهایی ساکن آمریکا و مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی موساد

از جمله افرادی که این روزها با فشار به مدیران باشگاه استقلال توسط شبکه‌های اجتماعی و حتی تعداد انگشت شمار سیاهی‌لشگر میدانی به دنبال تحمیل گزینه‌ای نامناسب به این باشگاه هستند ، «هاتف کندی» ایرانی‌ الاصل بهایی ساکن آمریکا است، وی که از مرتبطین با دستگاه‌های اطلاعاتی است، این روزها به واسطه‌ی صفحه‌ای اینستاگرامی و کانالی تلگرامی با انشار ده‌ها خبر غیرواقعی به دنبال گزینه‌سازی‌ برای مربی فصل بعد استقلال است.


سرمربی اسقلال، دغدغه‌ی رادیوفردا و اینترنشنال!

دو شبکه اینترنشنال و رادیوفردا که پیش از جام‌جهانی از هیچ تلاشی برای حاشیه‌سازی و محرومیت تیم ملی‌ کشورمان کوتاهی نکردند و عملا خود را حامی تحریم کامل ورزش ایران معرفی می‌کردند، این روزها به مقوله‌ی فوتبال باشگاهی ایران علاقه‌مند شده و در موضوغ انتخاب سرمربی استقلال به صورت ویژه تولید محتوا می‌کنند.

«مهدی رستم‌پور» پادوی ورزشی رادیو فردا از یک طرف و «محمد تقوی» و «مزدک میرزایی» کارمندان اینترنشنال از سویی دیگر با استفاده از تمام ابزارها به دنبال حاشیه سازی در روند انتخاب سرمربی باشگاه استقلال هستند. تلاش حامیان دیروز تحریم کامل ورزش و فوتبال ایران برای قرار دادن هواداران باشگاه استقلال مقابل مدیران این باشگاه با استفاده از گزینه‌ای غیر محبوب به قدری ناشیانه صورت گرفت که با واکنش منفی هواداران این باشگاه رو به رو شد.

انتخاب سرمربی باشگاه استقلال در روزهای آینده پایان خوشی بر حاشیه سازی ناشیانه چند خبرنگار خارج‌نشین خواهد بود.

منبع: روزپلاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    8 3
    فقط نکو وبس
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    3 4
    استقلال با آرامش و برنامه ریزی مناسب در سال آینده به تمام اهداف خودش می رسه- این کمترین وظیفه مدیریت باشگاه استقلال هست به تیم آرامش بده تا بتونی به اهدافت برسی- همش تیم رسانه ای استقلال دنبال متهم کردن زمین و زمان برای نتیجه نگرفتن هستن(داور و زمین - پرسپولیس و...)
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      7 3
      مسئله اصلی این هست که مافیای لنگی آرامش و برنامه ریزی مناسب را از استقلال میگیره. تیم پرافتخار ایران و آسیا الان نه مدیرعامل داره نه سرمربی
    • مرتضی@ IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      1 1
      احسنت کاملا درسته استقلال وپرسپولیس برای ایرانه وایرانی حاضرنیست ذره ای آنورآبی هادخالت کنند درکارش
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    9 1
    تقوی و مزدک و رستم پور بعد برد تیم ملی در برابر ولز و خوشحالی بازیکنان عزادار شده بودند حالا با چه رویی دلسوز فوتبال ایران و استقلال شده اند؟ما را به دلسوزی شما خیری نیست شر نرسانید و خفههه
    • امید IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      ببینم مشکلی مانده که به اون ور آبی ها ربط ندید... باشه قبول آن وریا حائن و وطن فروش شما عاشقان وطن(؟!!!!) ...بفرمائید مشکل نکونام چیست؟... بابا یه ارزن شرافت و خجالت خوب چیزیه چرا ازازشون متنفرید؟!!!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    5 1
    استقلال در داخل دشمن زیاد داره اکقگثر تگنهادها نخالف این تیم هستند و بلعث نابودی این تیم شده اند بعنوان مثال همراه اول که همه میدونند مربوط به کدوم نهاد هست بارها بدون ایمانسری به تیم میروزی که عامل ترویج سیاستهاست کمن کرده اما با اینکه تسپانسر تیم تستقلال بوده در شرایط بحرانی پول این تیم رو نداده بنابراین اگر اونها هم چیزی میگن مر بیراه نمیگن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    10 3
    وقتی یک دهه همجوره دارند میزنن تو سر استقلال نتیجه اش این میشه که هوارداران استقلال به سمت دلسوزی بیگانه ها میروند
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 1
      ماشالا در تولید توجیهات بی ربط و جدید و توهم آلود رقیب ندارید
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 0
    اگر نکونام اجازه ندارد یحیی هم از پرسپولیس بره.چون یحیی رفت و برگشت و جام حذفی هر مربی غیر از نکونام رو شکست میده
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    4 1
    مسئولان ورزش داخلی کمر به نابودی استقلال بسته اند به نظر میاد معاندین خارج نشین با داخلی ها فرقی ندارند همگی لنگی وضد استقلال شدند
    • حاجی از سه راه جوبشور IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      بشین سر جات
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    ایران کشوری که بخاطر 100 میلیارد استقلال رو از اسیا حذف کرد نمیتونه درباره ی این تیم و سرمربی این تیم نظر بده ... اگر نگران مردم و تیم بودین کمک میکردین بره اسیا .. عربستان هزاران میلیارد برای یک بازیکن میده ولی دولت ایران داره تو بورس مردم خودشو تیغ میزنه
  • جمال IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    باشه قبول بهائی و ضدانقلاب دارن باعث ایجاد نارضایتی میشن اما مهره هایی در داخل کشور هستن که با قدرت و شدت بیشتری دارن این ناراحتی و عصبانیت رو برای هواداران ایجاد میکنن. چرا کسی درباره اونا حرف نمیزنه؟ چون زورتون بهشون نمیرسه کاری باهاشون ندارید؟
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    2 0
    این نظر چاپ نخواهد شد چون به خود شما هم نقد جدی وارد است ما استقلالی ها خدا خدا می کردیم که دوره بابامسعود قرمزی از اصلاحات تمام بشه گفتیم اصولگراها بیان این فساد قرمزی و این مافیای لنگ تمام می شه با آمدن سجادی بدتر هم شد یکسری در داخل کشور کمر بستن به نابودی این تیم و این اتفاق از سال 95 به گل درشت ترین شکل ممکنش داره می افته .
  • سهیل IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 0
    عزل وزیر ورزش
    • م IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      0 0
      پادوی کسی نباش خوب نیست.
  • دریک وند IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    اگر به فکر وطن و نظام هستید بین تیم‌ها تبعیض قائل نشوید اینکه یک تیم همیشه آرامش و ثبات دارد و تیم دیگر همیشه در تنش،عدم ثبات و بز پولی دشت وپا می زند یعنی تبعیض.جمهوری اسلامی دشمن خارجی زیاد دارد ولی برخی رفتارهای ناشیانه یا شاید هم عامدانه که مردم را در داخل دشمن می کند اصل خطرند.واقعا چرا باید امثال قربان زاده جهرمی سلطانی‌فر و‌...طوری رفتار کنند که بخشی از جامعه به این نتیجه برسند تبعیض امیر برخورد می‌شود و قصد نابودی یک تیم را دارند؟نظام وظیفه چرا به کارت بازیکنان یک تیم اصلا حساس نیست ولی به سربازی بازیکنان تیم دیگر اینقدر حساس است؟امیدواریم تبعیض ورزشی رخت بربندد و ببینید تیمی که از دل عدالت قهرمان شود در آسیا هم جولان می دهد
  • محمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    همراه اول طرفدار پیروزیه به استقلال خیانت میکنه همه طرفدارای استقلال باید همراه اول رو تحریم کنن
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    انترشنتال و بقیه رسانه های ترور یهو عاشق ورزش ایران و تیم ها و استقلال شدن! خودتونید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس