کد خبر 1499071
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
معمای نیمکت استقلال؛ دوئل گزینه خارجی با نکونام

معمای نیمکت استقلال برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو در شرایطی هنوز حل نشده که یا سرمربی خارجی حکم خواهد گرفت یا جواد نکونام هدایت آبی‌های را عهده‌دار می‌شود.

به گزارش مشرق، با جدایی ریکاردو ساپینتو تکلیف نیمکت استقلال هنوز مشخص نیست و هواداران این تیم لحظه‌شماری می‌کنند تا هر چه سریع‌تر سرمربی تیم محبوبشان را بشناسند.

هواداران استقلال در شرایطی این روزها از مربیگری جواد نکونام در استقلال حمایت می‌کنند که سال گذشته در چنین روزهایی خودشان مانع از حضور او بر روی نیمکت آبی‌ها شدند. در شرایطی که او برای حضور بر روی نیمکت استقلال با مدیران این باشگاه به تفاهم کامل رسیده بود، انتقادات فضای مجازی باعث شد تا نکونام قید حضور در استقلال را زده و در فولاد بماند. حالا با گذشت یک سال، نظر هواداران تغییر کرده و آنها به جای گزینه خارجی خواهان عقد قرارداد با نکونام هستند!

معمای نیمکت استقلال؛ دوئل گزینه خارجی با نکونام

اکنون باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با سرمربی خارجی دست به اقدانم جالبی زده است. فصل گذشته نزدیکان مدیرعامل استقلال با حضور در دبی با گزینه‌های نیمکت آبی مذاکره می‌کردند که این اقدام باعث می‌شد تا هزینه‌های مالی زیادی به استقلال تحمیل شود. چرا که آنها موظف بودند علاوه بر تهیه بلیت و هتل سرمربی مدنظر، مبلغ قابل توجهی برای ماندن خود در امارات هزینه کنند اما در فصل جاری حجت کریمی اعلام کرد هر گزینه‌ای که برای استقلال در نظر گرفته‌ایم باید برای مذاکره وارد ایران شود.

حضور مربیان خارجی در ایران امتیاز بزرگی برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت چرا که آنها از نزدیک امکانات استقلال را رصد می کنند و از شرایط باشگاه مطلع می‌شوند.

معمای نیمکت استقلال؛ دوئل گزینه خارجی با نکونام

بر این اساس، اولین گزینه نیمکت استقلال تا ساعاتی دیگر وارد ایران خواهد شد. خوان رومن لوپز کارو سرمربی اسپانیایی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های رئال مادرید و لوانته در لالیگا و تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال اسپانیا را در کارنامه دارد وارد ایران می‌شود تا علاوه بر مذاکره با حجت کریمی از امکانات استقلال بازدید کند.

لوپز اگر امکانات باشگاه استقلال را مورد تایید قرار دهد و در مذاکره با کریمی به توافق برسد، شانس قابل توجهی برای جانشینی ساپینتو خواهد داشت.

به جز لوپز چند گزینه دیگر خارجی به باشگاه استقلال معرفی شده‌اند. مربیانی از اروپا و آمریکای جنوبی که هر کدام از آنها برای مذاکره باید شرط باشگاه استقلال را قبول کرده و به ایران سفر کنند.

معمای نیمکت استقلال؛ دوئل گزینه خارجی با نکونام

جواد نکونام در بین مربیان ایرانی شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌های داخلی دارد. اگر استقلال قید گزینه خارجی را زده و بخواهد با مربی ایرانی به کار کند به طور حتم گزینه اول، کاپیتان سابق تیم ملی خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 4
    آره نکونام رو بیارید قبل از بازی با الهلال قهر کنه تیم رو تنها بزاره
    • تاجی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      چقدرم که ما به لطف بعضی ها تو آسیا قراره بازی کنیم
  • رضا IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 2
    این همه بدبختی بخاطر بی ثباتی در کادر فنی هست هر چند جواد سابقه ول کردن تیم رو داره پس آزموده را آزمودن خطاست. همون ربیعی بهتره بشرطی که قرارداد مشروط به میان مدت باشه و در صورت رها سازی مربی باید غرامت بده
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    نکونام از جنس استقلاله بدرد استقلال میخوره
    • رضا IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      نکونام گزینه تحمیلی باباحمید پرسپولیسی ها است. او کارنامه موفقی ندارد و به درد استقلال نمی خورد
    • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      جنسش نرمه شیشه داره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس