کد خبر 1488288
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
مظلومی: من مخالف ساپنیتو نبودم / یک غیرفوتبالی با اعتبار ما بازی کرد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من نه تنها مخالف ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال نیستم بلکه حمایت هم کردم، این شایعات را افرادی درست می‌کنند که بویی از معرفت و اخلاق نبرده‌اند.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی یکی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است، او از معدود چهره‌های استقلالی‌ است که تمام سمت‌ها را در این تیم داشته است، روزگاری به عنوان بازیکن در پیشانی خط حمله آبی‌ها به میدان می‌رفت و گل‌های زیادی از او به یادگار مانده است، گلی که او در پرتماشاگرترین دربی تاریخ به ثمر رساند فراموش نشدنی است.

سال‌ها در کنار زنده‌یاد منصور پورحیدری روی نیمکت استقلال نشست؛ قهرمانی‌ها زیادی را در کنار هم جشن گرفتند اما کسب ستاره دوم آسیایی در سال ۱۹۹۰ افتخاری است که دیگر تکرار نشده است، در مقام سرمربیگری هم یادگاری بزرگی از خود بر جای گذاشته است که بعید به نظر می‌رسد رکوردش تا سال‌ها شکسته شود، کسب چهار پیروزی پیاپی در دربی و خلق نماد عدد ۴ دستپخت پرویزخان به عنوان ناخدای استقلال بوده است. او مدت کوتاهی نیز سرپرستی را در این تیم تجربه کرده است و حالا چند سالی است در نقش عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مشغول به فعالیت است.

چند وقتی بود سکوت کرده بودید، با اینکه از اتفاقات افتاده در برنامه فوتبال برتر ناراحت بودید حرفی نزدید.

من پرویز مظلومی هستم، بازیکن و مربی این تیم بوده‌ام، خاک استقلال را خورده‌ام، عمر و جوانی‌ام را برای استقلال گذاشتم، منت نمی‌گذارم اما هر کاری بوده برای استقلال انجام داده‌ام، استقلال همیشه برای من یک پناهگاه امن بوده است، در استقلال چهره شدم، بازی کردم، مربیگری کردم، سرمربی بودم، سرپرست شدم، در هیئت مدیره حضور دارم، متاسفانه یک آدم غیرفوتبالی آمد و با اعتبار ما بازی کرد، این یعنی چی؟ این اتفاق خوبی نیست. یک غیرفوتبالی بیاید و بخواهد به باشگاهی که ۲۰ میلیون هوادار دارد لطمه وارد کند.

نباید قبول می‌کردید با او در برنامه حاضر شوید.

من نمی‌دانستم او در برنامه تلویزیونی قرار است حاضر شود، اصلا از حضورش خبر نداشتیم، اگر بخواهم بگویم چطور شد این آقا آمد باید بگویم او را در اتاق دیگری پنهان کرده بودند و بعد این فرد را آوردند وسط برنامه.

بیشتر بخوانید:

بی‌اطلاعی عضو هیات مدیره استقلال از احکام جنجالی

هماهنگ نشده بود، اعتراض نکردید.

نه، چه هماهنگی؟ هیچ هماهنگی درباره حضور وی در این برنامه صورت نگرفته بود، وسط برنامه متوجه شدیم، ما می‌توانستیم بلند شویم و بگیومم این چه کاری است که انجام دادید، معمولا رسم است در برنامه‌هایی که قرار است دو نفر حاضر شوند یا مناظره‌ای صورت بگیرد از قبل هماهنگ می‌کنند.اما اینجا همین طور از یک اتاق که پنهان شده بود وسط برنامه ظاهر شد.

روزهای سختی را در هیئت مدیره باشگاه استقلال پشت سر می‌گذارید، این تلاش‌ها از دید هواداران پنهان مانده است؟

مدام در حال تلاش هستیم، هزار و یک مشکل و چالش در استقلال وجود دارد اما نه بهانه جویی می‌کنیم و نه دنبال این هستیم تا هواداران را ناامید کنیم، از صبح تا شب دنبال مسائل باشگاه استقلال هستیم، به این زنگ بزن، با فلانی جلسه بگذار، هزار و یک کار انجام می‌دهیم اما مشکل پا بر جاست.حرف زیاد هست، خیلی حرف‌ها مانده که وقتی فصل تمام شد می‌زنم، الان دنبال این نیستم تا حاشیه شکل بگیرد.

گفته بودند شما مخالف ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال هستید.

من؟ اینها را همان حاشیه سازانی درست می‌کنند که بویی از معرفت و جوانمردی نبرده‌اند، اینها دروغ بود، من نه تنها مخالف نبودم بلکه حمایت هم کردم، ساپینتو مورد تایید من است. این را بنویس؛ بنویس که زشت است دروغ می‌گویید؛ زشت است که انسانیت را فراموش کرده‌اید؛ از قیامت بترسید؛ جواب این کارهایتان را باید بدهید. هواداران سرمایه استقلال هستند، هواداران ساپینتو را دوست دارند؛ می‌خواهند در استقلال بماند و به فعالیت خود ادامه دهد، آنها به دنبال ماندن او هستند و ما نیز همین را می‌خواهیم، در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره او حرف زدیم.

حجت کریمی گفت تصمیم بر این گرفته شد که ساپینتو بماند.

به جز ساپینتو گزینه دیگری مطرح نشد؛ گزینه دیگری نداشتیم. صورت جلسه وجود دارد؛ مصوب شد که ساپینتو بماند و قراردادش تمدید شود.

این اتفاق می‌افتد؟

حتما می‌افتد؛ یک حس دو طرفه میان طرفین برقرار است. ساپینتو استقلال را دوست دارد و ما نیز می‌خواهیم که این مربی فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال بنشیند.

فقط به خاطر خواستن هواداران است.

ساپینتو در این فصل نتایج خوبی با استقلال گرفته است، از عملکرد وی رضایت داریم، استقلال خوب بازی می‌کند، متاسفانه اشتباهات داوری باعث شد تا امتیازات مهمی از دست بدهیم؛ وگرنه الان صدرنشین بودیم.

چقدر امیدوار هستید در این فصل یک جام بگیرید.

در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی هستیم، یک گام فقط تا رسیدن به فینال پیش رو داریم، شاسته قهرمانی هسیتم و اگر اتقاق خاصی رخ ندهد جام حذفی به کلکسیون افتخارات باشگاه استقلال اضافه خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SMAH1 IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    36 2
    یه عده داشتن بخور بخور می کردند! یکی پیدا شد پته رو ریخت روی آب! شما یا جز اونها بودی (بخور داشتی) یا ساده بودی و گذاشتی این اتفاق بیافته. در هر دو صورت مسئولید. لطفا از هواداران هم مایه نگذارید.
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      خیر چون طرف غیرفوتبالی بود پته هائی که روی آب ریخت اعتبار ندارد!! کافیست پرویز خان بی رودربایستی میزان دریافتبش را اعلام کند تا بفهمیم آنچه ار استقلال خورده خاک بوده یا طلا؟!
  • احمد لوکارلی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    در حضور این آقا نه باید می‌گفتی من فنی هستم چون شما به عنوان مدیر در هیئت مدیره هستید و جواب گوی پنج میلیارد کذایی
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    بی‌شعور و بی فرهنگ دزد شمایید برخلاف اسمتون مظلوم نیستید شیادید
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    حاج فتل چقدر بت میده بگو ما بیشتر بدیم.. ما یورو میدیم اگر فتل دلار بت میده دزدهای لاشخور
  • ایرانی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    ضایع کردی ضایع شدی خوب اگه تخلف نکرده بودی جواب غیر فوتبالی و می‌دادید.. برو دیگه دوست ندارم
  • چراغعلی IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    یک نفر پیدا شده جلوی دزدی شما گرفته، خدا خیرش بده
  • Amirali IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    یکی پیداشت شد زد زید بخور بخور شما
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    با سلام درود بر پرویزخان اصیل و با اخلاص جنوبی قهرمان و خونگرم ،اینها فقط یه لحظه میان و میروند شما همیشه در دل وخاطر فوتبالدوستان و انهایی که صداقت و راستی را درورزش طالبند خواهی ماند،انهایی هم که در برهه ای امدند تا بخاطر تعلقات رنگی یا مادی به استقلال و اسطوره های ان لطمه بزنند انشاءالله رسوا و فراموش خواهند شد.
  • زمانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    یک ادم غیر فوتبالی به یک ادم فوتبالی یاد داد که برای نگهداشتن پست و مقام و دریافت حقوق و حق جلسات . بله قربانگو نبوده و متوجه عواقب امضاء صورتجلسات و پاسخگوی اعمال خود باشد و بی اطلاع از گندکاریهای مدیرعامل نباشد.
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    سرکرده هوچی گرا خودتی،الان اگه ساپینتو میرفت یا نمیخواستنش میگفتی من که مخالف بودم از همون اول...!باد از هرطرف بیاد همون سمتی،
  • ا IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    با‌چیه‌شما‌بازی‌کرد؟؟مگه‌با‌این‌همه‌زیر‌و‌کشیدن‌ابرویی‌مونده‌براتون؟بعد‌این‌چه‌رسمیه‌‌که‌منت‌میزارین‌سر‌هوا‌دار؟بازی‌کردم و‌مربی‌بودم..و‌خاک‌استقلال‌رو‌خوردم..خاک‌‌تیم‌وهوا‌دار میخوره‌منافعش‌مال‌شماست..کار‌زشتیه‌که‌منت‌‌بر‌سر مردم‌میزارین‌مثلا‌اگه‌فوتبالیست‌نمیشدی‌امثال‌شما ‌که‌دنبال‌تحصیلات‌عالیه‌نرفتین‌فکر‌میکنی‌الان‌چیکاره بودی؟بس‌کنید‌کم‌طلبکار‌باشید‌از‌هوا‌دار‌‌این‌شمایید که‌بدهکار‌مردم‌هستید.فساد‌از‌فدراسیون‌گرفته‌تا. پایین‌و‌بعضی‌بازیکنان.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    همه چی گرفتی بگو چقدر هم پول گرفتی ک گردنت اینقدر کلفت شده
  • ناشناس IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    قربانزاده میثاقی خدائی هست
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    5 5
    20 میلیون با کدام سرشماری؟
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      واقعا این بیست میلیون رو از کجاش درآورد ؟؟؟ این باشگاه چهل میلیون آدم باشرف و باوجدان طرفدارشن ، مثل شماها نجس و بی اصالت نیستن نکبت لنگی
    • محمدی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      سلام دوست عزیز داشتن بیست میلیون طرفداربه کجای شما فشارمیاره منم یکی از اون بیست میلیون میگی نداره مردی بیا بشمار
  • فرهنگ برزگر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    جون بچه هاتون بزارید استقلال و هواداران نفس بکشند اینقدر با اعصاب وروان هواداران بازی نکنید در سرما وگرما از تیم حمایت میکنند حرص وجوش میخورن حتی گاهی گریه وگاهی سکته میکنند که این بی انصافی است اگر واقعا تیم را دوست دارید به وجدانتان رجوع کنید وکاررا به کسانی که درس این ورزش را خونده اند واگذار کنید با تشکر
  • آرش US ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    8 1
    آقای کچل گیس قلابی حسرت جام حذفی هم به دلتون میمونه
    • مصطفی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      اقا حرف دهنت روبفهم مظلومی پیشکسوت تیم قهرمان اسیاست نه تیم درپیت شم
  • ۵و۶ IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    7 1
    مگه ی مدیر میتونه سرمربی بشه ؟ چرا دوست دارین هر طور شده آویزان باشین ؟ یا مرد باش بگو پولها رو کی خورده ؟ یا خودتم دزدی
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    1 0
    مثل اینکه یادشون رفته چه تو دهنی از ریس خصوصی سازی خورد که داره با این ادبیات صحبت میکنه...
  • یزدانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    بالاتر از امام حسین ع و اهل بیت پیامبر در این کره وجود ندارد به شرافت اهل بیت ع به ذات الله واحد قسم می خورم خداداد افشاریان ناداوران و کمک ناداوران را برای در آوردن بازی ها به سود تیم محبوب خودش پوخپولیس و شکست رقبا به زمین می فرستد مرگ بر بی وجدان...
  • حنیف IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    آخه کلاه گیس مگه شما آبرویی هم داشتید ، خداپدر قربانزاده ی باشرف رو بیامرزه که پته ی شما وفتل شوالیه رو ریخت روی آب ، ۱۰ بارسردولت کلاه گذاشتید وبه بهانه ی استراماچونی و برزیلی مصدوم میلیاردها هاپولی کردید ، مرده خور کچل
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    منظورش اینه که یه دزدی مثل خودما باید میومد تا که دزدی ها رو لو نمیداد یه غیر فوتبالی (غیر دزد) امد و پته ما را رو کرد منظور از فوتبالی و غیر فوتبالی این هست
  • ایمان اسماعیلیان IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    من استقلالی هستم وتعصب به تیم تاج دارم ولی هر چه استقلال خورد از آقای مظلومی و گروه نامردش خوردن واقعا در حق استقلال نامردی کردید چه در لیگ چه در جام باشگاه آسیا .اینقدر پول استقلال ،بیت المال خوردید گردنت کلفت شده .
  • نیسان آبی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    جای دزد و قهرمان عوض شده!!جوری حرف میزنه آدم دلش براش میسوزه.... مصاحبه چی هم از اون هفت خط های روزگاره
  • نواب IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    جناب پرویز قربان زاده جز حرف حق نزده چرا می گید یه نفر غیر فوتبالی ....اگه می دونستید میاد در برنامه حاضر نمی شدید یعنی بخور بخور بوده و اگه می دونستید حاضر نمی شدید چون برای جواب حرفی نداشتید لطفا از هوادار مایه نزارید تمام ملت از شفاف سازی خوششان میاد و دوست دارند
  • کورش IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    اعتبارت چی بود ؟!یا دوپینگ بود یا رشوه البته قرعه چینی هم خوب بلدی فکر کردی مملکت صاحب نداره رفتی تو ستاد آقای رئیسی هر کاری میتونی انجام بدی
  • M IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    مدیریت باشگاه ها فوتبالی و غیر فوتبالی نداره باشگاه ها هم بایستی از قانون تجارت و سایر قوانین پیروی کنن پس اینقدر خاک خوردم و فوتبالی و غیر فوتبالی نکن اول می رفتی قانون تجارت و اساسنامه باشگاه را مطالعه می کردی و از وظایف و مسولیت های هیات مدیره و مدیر عامل آگاهی پیدا می کردی و بعد مسولیت قبول می کردی آقای فنی
  • مسعود IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    از لحاظ فتی تیمی که دوهیچ جلوه بعد ده دقیقه سه تا میخوره یعنی فنی اون سرمربی کلا تعطلیله و اینکه چون هیچی بلد نیستید هوادار هوادار میکنید برید بابا چند تا کاربلد بیان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس