کد خبر 1500475
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران منتفی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی از حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزئیات نشست امروز این کمیسیون پرداخت و گفت: در نشست امروز، ایرادات هیات عالی نظارت به ماده ۵۳ طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

حدادی تصریح کرد: با توجه به ایراد مذکور، پیشنهاد حذف این ماده که مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس در شهر تهران بود مطرح شد و با نظر اعضای کمیسیون، تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران منتفی شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کتابی از تهران IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    سلام انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کلان شهر تهران باید تغییر کند، طرحی اولیه : تهران دارای ۲۲منطقه شهری است ،که هر منطقه می تواند یک نماینده داشته باشد ، شرح کامل در صورت ضرورت بیان خواهد شد ، و برای اسلامشهر یک نماینده ، شهریار یک نماینده ، پردیس یک نماینده ، ری و اطراف یک نماینده ، .... همین امر باعث رونق و شکوه و شور انتخاباتی خواهد شد.
  • داریوش IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    رد صلاحیت تحریم کنندگان انتخابات شما که اصلا کرسی و صندلی را هیچ کاره میدانید چرا برای انتخاباتی که مدعی الکی بودن آن هستید سر و دست می‌شکنید و برای انتخاب شدن از هر دروغ و کلکی برای پیروزی و جلب رای استفاده می‌کنید شما که میگید رای مردم اثری نداشته حناتون دیگه رنگی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس