کد خبر 1499937
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
نامه معرفی وزیر صمت به مجلس واصل شد

وزیر صمت گفت: مجلس نقطه نظرات خود را درباره واردات خودرو ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، عباس علی آبادی درباره واردات خودرو، اظهار داشت: واردات یکی از ابزارهای مدیریت و کنترل بازار است؛ مجلس نقطه نظرات خود را در این حوزه ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: واردات یک پتانسیل جدی برای مدیریت بازار به منظور جلوگیری از رانت و انحصار است، در حوزه کالاهای های تک و کالاهای راهبردی و کالاهایی که کشور باید استقلال داشته باشد، سیاست دیگری حاکم است که مطابق با آن سیاست باید عمل شود اما در موضوعاتی که نه مزیت اقتصادی و نه مزیت رقابتی داریم، باید به سمت تعامل با دنیا رویم.

وی با بیان اینکه واردات یکی از وسایل و قواعد تنظیم مناسبات بین‌المللی است، گفت: من به یک ژئواکونومی معتقد هستم که در این ژئواکونومی یک کالایی می‌دهیم و یک کالایی می‌گیریم و این یعنی واردات و صادرات.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد SA ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    4 0
    ممنون فقط سرعت عملتان خیلی کمه ملموس نیست
  • Hassan IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    2 0
    این ژئو اکونومی یعنی اینکه در ازای صادرات یه چیزهایی (منو بازه) اجازه واردات (خودرو خصوصا کارکرده) رو دارید، از این حرف برداشت میشه که گویا مافیای خودرو همیشه شانس میاره یا اینکه خدای ناکرده خیلی خیلی زور داره 😏
  • عرفان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    وای به حال ملتی که 30ساله دولتش نمی تونه مسئله واردات خودرو را حل کند
  • سپنتا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    منظور تون از کالا یعنی یه کالا شیمیایی .و.ومیدید ماشین میگیرید..بعد ۸برابر به مردم خودتون می‌فروشید...این بهش میگن. دور زدن مردم..نه شکست انحصار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس