وام بازنشستگان

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز (شنبه ۲۷ خردادماه) آغاز شد.

به گزارش مشرق، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از امروز آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود و مبلغ وام نیز از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

موسوی گفت: اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان که از ابتدای خرداد ماه آغازشده است، تا سه ماه ادامه دارد و با دستورالعمل جدیدی که طی روزهای گذشته صادر شده است، کارفرمایانی که در سنوات قبل از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کرده و موفق به پرداخت به موقع اقساط نشده‌اند نیز می‌توانند بار دیگر از این تسهیلات استفاده کنند.

مستمری بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند. در روش اول به صورت غیر حضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌های است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی ۱۴۰۲ یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران، باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    بازنشستگانی وام ۲۰ میلیون به دلیل محدودیت سنی تعلق نگرفت آیا این بازنشسته ها جز این ملت نیستن که سازمان تامین اجتماعی درحقشون این طور عدالت را رعایت نکردند. سازمان تامین اجتماعی در دادن حق وحقوق همه بازنشسته ها باید یکسان عدالت را اجرا کند . خدا وند متعال هم ناظر اعمالتان هست .
  • سید IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    آن دسته از بازنشستگانی تامین اجتماعی که وام ۲۰ میلیونی به دلیل محدودیت سن تعلق نگرفت آیا جز این ملت نیستن این بازنشسته ها همه جا برای این کشور حضور پر شور داشته اند و دارند سازمان تامین اجتماعی در دادن حق وحقوق این بازنشسته لازم است باعدالت رفتار کند ..خداوند متعال ناظر اعمالتان هست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس