محمد هاشمی

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی امروز از نعمت اسلام و انقلاب، یک قطب قدرت در جهان است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: محمد هاشمی در جلسه مجمع وزرای ادوار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی گفت: ایران و جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد داریم و می‌دانیم ملت‌ها در چه فضایی تنفس می‌کردند و دولت‌ها چگونه عمل می‌کردند. امام خمینی در مدتی که در فرانسه تشریف داشتند در آن ۱۱۷ روزی که در نوفل‌لوشاتو بودند هم انقلاب و اسلام را به جهان معرفی کردند و نامشروع بودن و ظالمانه رفتار کردن حکام مثل دولت غاصب اسرائیل و آمریکا که زورگو بود را به جهان به خوبی معرفی کردند. در سایه این آگاهی بود که ملت ایران یک پارچه با هم انقلاب کردند و ایستادند و رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کردند.

عضو مستعفی حزب کارگزاران افزود: وقتی به جمهوری اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم جمهوری اسلامی صرفا یک کشور نیست، بلکه به عنوان یک قطب قدرت در جهان مطرح است و مخالفین جمهوری اسلامی را که ببینید ابرقدرت آمریکا و دولت مکار انگلیس و دولت‌های فرانسه و مهم‌تر از همه لابی صهیونیستی است که در آمریکا یکی از قدرتمندترین لابی‌های جهان است و رئیس‌جمهور را تعیین می‌کند. لابی صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه‌های گروهی جهان دارد به گونه‌ای عمل می‌کند که یک دولت را ساقط می‌کند و بر ملت استیلا یابد، اما به لطف خدا نتوانسته نسبت به جمهوری اسلامی ایران به این مقصد و هدف خود برسد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت ‌هاشمی گفت: به عنوان کسی که ۱۱۷ روز در پاریس پیش امام بودم، خاطره امام را گرامی می‌دارم و عزیزان می‌دانند که جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است. در آن روز دو قطب شرق و غرب بر جهان حکومت می‌کردند و هر کدام منافعی داشتند، ولی امروز جمهوری اسلامی به خود متکی است و بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی را در جهان کسب کرده است و به عنوان یک قدرت و یک قطب در جهان مطرح است و الان دوستان رسانه شاهد هستند وقتی مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند، چگونه در جهان اثر می‌گذارد و چند ساعت رسانه‌های خارج از کشور به این می‌پردازند و آن را تجزیه و تحلیل می‌کنند. اینها از نعمت اسلام و انقلاب است و قدر این نعمت را باید بدانیم.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    7 1
    به ایشون بفرمایید ملت این مطالب رو میدونن به برادر زاده هاشون گوشزد کنن که از راه به در شدند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 8
    مرحوم هاشمی برای این انقلاب زحمت زیاد کشید هرچند اشتباه هم داشت اما نباید زحمات افراد نادیده گرفته شود ضمنا زحمات کشیده شده هرگز با خدمات دیگران قابل مقایسه نیست و کمتر کسی در حد اوست او رکن انقلاب بود اما امروز متاسفانه زحمات نادیده گرفته می‌شود واین بسیار بد است و آنان که باید نگذارند این ارزش‌ها ضایع شود چرا سکوت می کنند و ارج نمی نهند خدا می داند و بنده به عنوان یک جانباز و وو انتقادی هم داشته و دارم که برای پیشکسوتان ارزشی قائل نیستیم که نیستیم و این خوب نیست سوریه قبر یک سرباز در بلندی های جولان دارد که برای او احترام قائل است فاعتبرو یا ا لی الابصار از مولایمان علی یاد بگیریم که برای حفظ جان عثمان جان حسنین علیهما سلام را به خطر انداخت تا خلیفه کشی باب نشود که شد و ماهم چنین کردیم فردا نوبت ما می‌شود که تلک الایام نداولها ووو
    • دهه هشتادی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      6 1
      آثار خدمات هاشمی پدر دراعمال و گفتار پسرها و دخترش کاملا واضحه همشون از دم دزد و ضدانقلاب
    • MD ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      3 0
      عصاره هاشمی شیخ فتنه کیه به نظرت
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 0
    ا . ا . ا این باز حرف زد ، پس زنده است ؟ منو بگو فکر میکردم رفته پیش شا داداش !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس