کد خبر 1499448
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد و گفت: تلاش ها برای پیدا کردن یک مفقودی دیگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، ‌حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی‌پیدا شده و تلاش ها برای پیدا کردن یک مفقودی دیگر ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تشریح حادثه سیل روز گذشته افزود: پیرو تماس مردمی‌با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهار شنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و جانباختن یک نفر در این حادثه و همچنین مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: امروز ۲۵ خردادماه و در دومین روز از عملیات جست‌وجو، پیکر ۴ مفقودی غرق شده توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل پیدا و برای طی مراحل قانونی تحویل عوامل نیروی انتظامی‌ شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تلاش و جست‌وجو برای یافتن پیکر یک مفقودی دیگر حادثه در حال انجام است. در این جست‌وجو ۲۱ تیم عملیاتی شامل ۱۹ تیم سیلاب، یک تیم آنست و یک تیم ارزیاب متشکل از ۹۴ نفر با استفاده از ۹ دستگاه خودروی امدادی حضور دارند.

سیل عصر روز گذشته در شهرستان گرمی سبب مسدودی راه ۳۰ روستا شده و پل ارتباطی در جاده گرمی به بیله‌سوار نیز تخریب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کردستان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    خدا به خانواده های این عزيزان صبر بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس