کد خبر 1498520
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
برد ۳ بر ۱ والیبال ایران مقابل چین

تیم ملی والیبال ایران سفری طولانی برای بازگشت به تهران پیش رو دارد و عصر روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت که در پایان با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود پایان داد.

مردان والیبال ایران ساعت ١۶ امروز (دوشنبه ۲۲ خرداد) به وقت ژاپن ناگویا را به مقصد اوزاکا ترک خواهند کرد و ساعت ٢٣:۴۵ دقیقه از این شهر راهی دبی می‌شوند تا بعد از طی مسافتی حدودا ١٠ ساعته به دبی برسند.

اعضای تیم ملی والیبال ایران ساعت ۴:۴۵ دقیقه بامداد به دبی می‌رسند و حدود ١٠ ساعت در این شهر توقف خواهند داشت. در نهایت ملی‌پوشان ساعت ١۵ فرودگاه دبی را به مقصد تهران ترک می‌کنند و پرواز تیم ملی ساعت ١۶:۵٠ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود خواهد آمد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس