کد خبر 1497309
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
رادان

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه برنامه‌ ویژه‌ای درنظر گرفته شده تا سواحل مورد پایش قرار گیرد، گفت: اعتقاد داریم مردم باید از فضا و مواهب طبیعی بهره بگیرند و این بهره با توجه به هنجارها باشد.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۲ اولویت‌هایی که در کشور در حوزه انتظامی گذاشته شده در استان مازندران ویژه‌تر دیده می‌شود.

وی افزود: یکی از مسائل، موضوع گردش و سواحل است که حتما اعتقاد داریم مردم باید از فضا و مواهب طبیعی استان بهره بگیرند؛ اما مردم انتظار دارند که این بهره با توجه به هنجارها باشد و ناهنجاری در آن نباشد.

فرمانده انتظامی کشور بیان کرد: برنامه‌ ویژه‌ای درنظر گرفته شده تا بخش گردش در سواحل مورد پایش قرار گیرد و رصد شود.

رادان تصریح کرد: به سه استان شمالی کشور مازندران، گیلان و گلستان توجه شده و کمک‌هایی در این زمینه شد.

وی افزود: موضوع بعد تقویت استان مازندران در حوزه‌های مختلف است تا بتواند نسبت به نرم بهبود حاصل شود که در دستور کار قرار دادیم.

فرمانده انتظامی کشور گفت: باید برای مردم این حُسن باشد که پلیس را با عده و عُده بیشتری در انجام وظایف باشند.

*مازندران نیازمند بودجه ملی است

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه مازندران نیز در این نشست، اظهار کرد: سفر شما به مازندران برای ما یک فرصت و غنیمت است، اینکه مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد را بارها تکرار کرده‌ایم؛ با توجه به اینکه در طول ۲۰ روز ۲۰ میلیون جمعیت وارد مازندران می‌شود اما هنوز از بودجه ملی خبری نیست.

وی افزود: استان مازندران هم نیاز به بودجه ملی دارد و هم تعداد نفرات نیروهای انتظامی استان باتوجه به حجم بالای کار در حوزه مدیریت امنیتی و اخلاقی باوجود آزادشدن سواحل دریای خزر کافی نیست و باید افزایش پیدا کند، الحمدالله الان نیروی جوان فراوان داریم در حالی که در چند سال آینده با کمبود نیروی جوان مواجه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است، اضافه کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی در مازندران در برخورد با دو مسئله کرونا و اغتشاشات موفق عمل کرد و با رافت و اخلاق نقش آفرینی کرد که امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

محمدی‌لائینی اظهار کرد: شما سرباز عدالت و امنیت هستید، حفظ امنیت در مقابل عوامل مخل امنیت و سرقت و موارد دیگر مهم است.

وی بیان کرد: ️انتظار بنده این است که دولت دست‌کم دوربین با هدف پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی را تامین کند؛ همینطور توجه به معیشت نیروی انتظامی مسئله مهمی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ️امیدواریم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکردها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 2
    این موجودات چی بودم ما گرفتارشون شدیم؟! عقوبت کدوم ظلم و گناه ما بودید شما؟ چرا ذره ای آرامش و خوشی نمیتونید متصور باشید برای مردم؟
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    7 1
    فقط دریا نیست. ممتاسفانه برخی ها خیابان ها و پارک ها و پاساژها و.. را هم با دریا اشتباه گرفتن و نیمه برهنه خودنمایی می‌کنند. پناه بر الله و مهدی فاطمه
    • امیر IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 1
      الله مال عربستانه شما هم برید اونجا پیش فاطمه و مهدی اینجا سرزمین کوروش کبیر و داریوش بزرگ هستش مارو با کشورمون تنها بزارید شما که اینهمه به دینتون و اماماتون علاقه دارید چرا نمیرید پیش همونا زندگی کنید وگرنه دست از سر مردم بردارید که بدمیبینید
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    سواحلی که توریست خارجی نیاد داخلش و ارز وارد کشور نکنه به چه درد خواهد خورد؟!!!!
  • حاج اکبر IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    2 3
    خودزنی طرح حجاب کم بود اینم روش بنده خدا رو انداختن وسط خودشم خبر نداره
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    بجای اینکارها پلیس پیگیری کنه چطوری در مملکت امام زمان بانکها به کارمندان خودشون یازده بار وام قرض الحسنه میدن به ملت همیشه در صحنه وام با بهره های نجومی نزولی اینجوری شاید خدا کمتر عذاب مون بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس