کد خبر 1496085
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹
انهدام باند سارقان مسلح گوشی همراه در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند باند 4 نفره سارقان مسلح سابقه دار را شب گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش سطح رضایت مندی شهروندان و در اجرای طرح مقابله ای با جرائم مهمه به خصوص سرقت و در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در سطح شهر زاهدان شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: تیم های عملیاتی پلیس آگاهی با طراحی و اجرای ساز و کارهای ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند سارقان مسلح سابقه دار و حرفه ای که در سطح شهر زاهدان اقدام به سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه می کردند شدند و آنها را تحت تعقیب قرار دادند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان پس از ساعت ها تحت نظر قرار دادن متهمان در فرصتی مناسب موفق شدند باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شب گذشته ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، دو قبضه سلاح کلت کمری، به همراه خشاب و مقداری فشنگ جنگی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیس به چندین فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه از شهروندان در سطح شهر زاهدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از همراهی و حمایت شهروندان از طرح و برنامه های کنترلی پلیس، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از فعالیت مشکوک افراد، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس