عامل اصلی سرقت‌های مسلحانه در عملیات ویژه پلیس زاهدان به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرباند و عامل اصلی سرقت‌های مسلحانه و برنامه‌ریز سرقت‌های این باند در عملیات ماموران پلیس در زاهدان به هلاکت رسید. 

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه منزل، تلفن همراه و موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفت.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از موتورسیکلت، خودرو پراید،پژو و تویوتا با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت از شهروندان و منازل در سطح شهر کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد سرکرده این باند شخصی به هویت " م، ر" دارای سوابق متعدد کیفری و حبس،در خرداد ماه سالجاری به اتهام ۱۶ فقره سرقت مسلحانه روانه زندان شده و با دریافت مرخصی از زندان اقدام به تشکیل باند مخوف سرقت مسلحانه کرده و پس از اتمام مرخصی، خود را به زندان معرفی نکرده است.

وی تصریح کرد: سرکرده این باند سارقان مسلح شناسایی و در یکی از معابر سطح شهر زاهدان شد که متهم به محض مشاهده ماموران پلیس بدون توجه به اخطارهای صادره از سوی ماموران انتظامی از محل متواری می‌شود.

سردار جلیلیان افزود: ماموران پلیس حاضر در صحنه جهت دستگیری متهم فراری،با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده که متهم فراری در حین دستگیری مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و جهت انجام اقدامات درمانی توسط عوامل انتظامی به بیمارستان منتقل می‌شود که در نهایت متهم با وجود تلاش کادر درمان در مرکز درمانی فوت می‌کند.

وی تاکید کرد: از این سارق مسلح مقادیری طلاجات مسروقه کشف شده و یک نفر مالخر اموال مسروقه هم در این خصوص دستگیر شده، دیگر اعضای این باند سارقان مسلح شناسایی شده‌اند که اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است که اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، پلیس با اشرار و سارقان مسلحی که قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    8 0
    اینطوری درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس