کد خبر 1496043
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره سرقت در دامغان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق زن نما با اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت در دامغان خبر داد و گفت: این سارق بسیار حرفه‌ای بوده و بدون تخریب درب منازل را باز می‌کرد.

به گزارش مشرق، جلیل موقوفه‌ای صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در دامغان، که در تمامی آنها سارق بدون هیچ گونه تخریب و به صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به باز کردن قفل درب‌های ضد سرقت منازل آپارتمانی، واحدهای صنفی و خودرو در سطح شهرستان دامغان می‌کرد، بیان کرد: موضوع به صورت ویژه و با حساسیت در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی به بررسی تخصصی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های لازم توسط مأموران اشاره و اضافه کرد: سرانجام در پی تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، سارق به صورت انفرادی و در برخی از صحنه‌های سرقت با پوشش زنانه و با استفاده از چادر اقدام به سرقت می‌کرد که با توجه به شیوه و شگردهای به کار رفته، به یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای مظنون شدند.

کشف اموال مسروقه

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: سارق حرفه‌ای طی عملیات غافلگیرانه پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از آنجا مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد

موقوفه‌ای با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۸۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، مغازه، خودرو، داخل خودرو و باغ‌های کشاورزی اعتراف کرد، بیان داشت: سارق با تکمیل پرونده و دستور قضائی روانه زندان شد

وی برخورد قاطع و پشیمان کننده با سارقان و به ویژه مالخران را از اهداف پلیس در سال پیش رو عنوان و از شهروندان خواست: با تجهیز منزل، مغازه و خودروی خود به وسایل ضد سرقت، سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    این بابا با حقوق ماهیانه هفتاد میلیون تومان بایستی بشه مشاور فناوری امنیتی در کارخانه درب و قفل سازی . همچین متخصصی نباید بیکار بمونه . چه اهمیتی داره اگر که معتاده . خیلی از مسیولین هم معتادن ، فقط کت و شلوار اطو کشیده شون سپر شان استه. انواع مبتلاعیات دارند ، اما ظاهر الصلاح.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    معلوم است که خیلی برخورد پشیمان کننده است
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 2
    ار سرعت عمل نیروی انتظامی باید تشکر کرد!!! بعد از 80 فقره سرقت بلافاصله طرف را شناسایی و بازداشت کردند! دو سه روز دیگه هم میآد بیرون از سر میگیرد!
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    شیطان به هر شکلی درمیاد از مأمورین امنیت ممنونیم و خودمان هم باید حواسمان باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس