کد خبر 1532153
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
سارق اموال داخل تاکسی‌های اینترنتی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری زن سارقی که با ترفندی خاص اقدام به سرقت اموال داخل خودروهای تاکسی‌های اینترنتی می‌کرد خبر داد.

به گزارش مشرق، بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: در پی دریافت شکایت یکی از رانندگان اسنپ در شاهین‌شهر مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه و یک قطعه طلا از داخل داشبورد خودروی او بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی تخصصی مأموران پلیس، سارق که خانمی سابقه‌دار بود و به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده بود شناسایی و مشخص شد وی بلافاصله پس از سوار شدن با ادعای دروغین پنچر بودن لاستیک عقب خودرو باعث پیاده شدن لحظه‌ای راننده شده و در این فرصت اقدام به سرقت اموال داخل خودرو وی کرده است.

ثابت راسخ با اشاره به دستگیری این سارق سابقه‌دار و همچنین کشف اموال مسروقه تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت اموال رانندگان تاکسی‎‌های اینترنتی با این روش اقرار و سپس برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی خواست از قرار دادن اموال و اشیای با ارزش داخل خودرو خود خودداری کنند و هر گونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس