کد خبر 1496014
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش مشرق، محمّدجواد اخوان، مدیر مسئول روزنامه جوان و مدرس دانشگاه در توئیتی نوشت:

حضرت امام (ره) در حالی در بهمن ۱۳۵۷ به تهران بازگشت که میلیون‌ها نفر به استقبال او آمدند و در حالی این دنیا در خرداد ۱۳۶۸ ترک کرد که جمعیتی به‌مراتب بیشتر او را بدرقه کردند. امام امت بیش از یک دهه حکومت کرده بود و طبیعتاً باید محبوبیت او رو به افول می‌گذارد، اما چنین نشد.

راز محبوبیت فوق‌العاده امام مردم را باید را در رابطه معنوی عمیقی دانست که میان امام و امت برقرار شده بود و این رابطه چنان رشته مستحکمی ایجاد کرد که حتی پس از رحلتش گسستنی نشد. یک دهه بعد از امام عده‌ای تلاش کردند راه و اندیشه او را به فراموشی بسپارند و ...

یک دهه بعد از ارتحال امام عده‌ای تلاش کردند راه و اندیشه او را به فراموشی بسپارند و حتی دوم‌خردادی‌ها گستاخانه از سپردن امام به موزه تاریخ سخن راندند، اما در نهایت این خود آن‌ها بودند که به زباله دادن سیاست افتاده و نام درخشان امام دلها و راه او جاودانه ماند.

امام؛ نامی که برخلاف میلی برخی جاودانه ماند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    بانکهای حکومتی ربوی ونجومی بگیری بایدازبین برودچون حضرت امام خادم بود محبوب بود نه بخاطرپروبال دادن به این رویه نابودکننده اشتغال ومعیست وتورم وفساداورنبایدمحبوبیت رامحدودبه عده ای کردوقتی کسی خادم یک مکتب است که 1000سال قدمت دارد
  • ایرانی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    امام نامی عادی نبود که از دلها و یادها برود، امام مرد خدا بود، یک تفکر، مکتب و نهضت بود، انفجار بغض فرو خورده و سرکوب شده همه ملت های مظلوم جهان، عاصی از ستم استعمار ستمکار بود. روح پرفتوحش شاد، نامش گرامی و راهش همواره پر رهرو باد. خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس