کد خبر 1496004
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
خودرو حامل سوخت قاچاق در قصرقند طعمه حریق شد

فرمانده انتظامی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان از حریق یک دستگاه خودرو پژو حامل سوخت غیرمجاز به علت نشت بنزین در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش مشرق، سرهنگ علی نصیر آبادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی دریافت خبر وقوع حریق یک دستگاه خودرو در کنار یکی از پمپ‌های بنزین این شهرستان موضوع توسط ماموران انتظامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی قصرقند پس از حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه و تحقیقات از شاهدان محلی متوجه شدند که خودرو حامل سوخت قاچاق بوده و به علت نشت بنزین دچار حریق شده که این حریق خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته است.

پدیده قاچاق فرآوردهای نفتی که توسط خودروهای بدون پلاک و یا مخدوش انجام می شود همواره زمینه ساز حادثه‌های بسیاری در محورهای ارتباطی سیستان و بلوچستان شده است.

سودجویان با آگاهی از اختلاف قیمت انواع سوخت - نفت و گاز، بنزین و نفت- در دو سوی مرز و ره گیری فرآورده های نفتی در گروه های سازمان یافته و سپس انتقال آن به کشورهای همسایه سودهای سرشار میلیونی به جیب می زنند. سیستان و بلوچستان با بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر مرز خاکی مشترک با کشورهای افغانستان و پاکستان مهمترین کانون قاچاق انواع کالا به ویژه سوخت و مواد مخدر به خارج و داخل کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    پس این مرزبانان چه کار می کنند که این همه بصورت گسترده و وسیع سوخت بیت المال داره قاچاق میشه. این خیانت به کشور است
  • رضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    وقتی بپرسی چرا سوختی که حق شهروندان سیستان و بلوچستان است را قاچاق میکنید و باعث صف های طولانی در جایگاه میشوید، فورا جواب میدهند کار نیست. عده ای طمعکار میخواهند یک شبه پولدار شوند.متاسفانه منطقه هم محروم است و تلاشی برای رفع مشکلات هم نمیشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس