کد خبر 1495899
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
روشن: همکاری استقلال با ساپنیتو باید تمام شود/ حسینی چون رقیب ندارد افت کرده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شاید برخی از انتقادات من برداشت منفی داشته باشند و آن را به چالش‌های گذشته ربط بدهند اما در فینال جام حذفی مقصر اصلی ساپینتو بود.

به گزارش مشرق، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: استقلال به سرمربی پرتغالی خود باخت، او عامل شکست استقلال در این بازی بود.

وی افزود: شاید برخی از انتقادات من برداشت منفی داشته باشند و آن را به چالش‌های گذشته ربط بدهند اما در فینال جام حذفی مقصر اصلی ساپینتو بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در ثانیه آخر بازی گل تساوی را به ثمر رساند و از نظر روحی به بالاترین درجه رسید و حمایت هواداران را داشت و این می‌توانست کمک کند تا گل دوم را بزنیم اما او به جای اینکه تیم را جمع کند به حاشیه کشاند و اخراج شد.

روشن تصریح کرد:روی گل اولی که استقلال دریافت کرد خط دفاع مقصر بود.مدافع باید توپ برگشتی را به کورترین نقطه دفع کند نه اینکه به حریف موقعیت شوتزنی بدهد. در گل دوم نیز مدافعان و حسینی مقصر بودند. حسینی چون رقیب ندارد با افت روبرو شده است، او زمانی حسینی شد که رحمتی در استقلال بود و در کنار هم رقابت می‌کردند.

وی تاکید کرد: استقلال باید یک دروازه‌بان درجه اول جذب کند. سال‌ها پیش ناصر حجازی و منصور رشیدی در استقلال رقابت می‌کردند و این رقابت باعث شد تا هر دو به بالاترین درجه آمادگی رسید و در تیم ملی و استقلال کنار هم باشند، حالا استقلال باید گلری جذب کند تا حسینی تنها نباشد.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: نظر شخصی من بر این است که استقلال باید از ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو صرف نظر کرده و مربی دیگری را به خدمت بگیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 5
    ساپینتو خوب است. طرفداران استقلال وحشی هستند.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      7 2
      جنابعالی وحشی تشریف دارید عزیزم.
  • Omid IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    استقلالی محترم شما سنگ پرانی کردید با توجه به اینکه بیرانوند معذرت خواهی کرد. استقلالی محترم شما به عکاس سنگ زدید.
  • sahand IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 3
    پیشکسوت عزیز: لطفا لطفا بابت تبانی صورت گرفتا هم کنار تیم باشید. ظهیری زاهدی خورشیدی خدانداد افشاری.......
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      1 1
      کاش یکم بجای خاله زنک بازی واقع بین بودین تبانی رو هم فهمیدیم که پنالتی واضح رو آل کثیر رو نمیگیرن یا وقت اضافه رو بیشتر میگیرن تا به گل برسید شما اینقدر غرق در توهمات شدین بازی رو نمیبینید کلا اسیر بازی پرسپولیس بودین تو وقتهاا اضافه که یا بازیکنان الکی خودشون رو‌مینداختن یا ...که وقت بگذره قهرمانی شخصیت نیخواد اون سرمربی با کدوم تیم تو لیگ برتر بمشکل نخورد ؟ وعده بازی آنچنانی تو جام‌ حذفی داده بودین و انتقام سخت زورتون رسید اصلا؟ بازی فوتبال نبود خرس وسط بود😅
  • مسعود IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 1
    ساپی باید بمونه
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 0
    مگر بیرانوند رقیب دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس