مالزی از بازی با برزیل و آرژانتین انصراف داد!

در شرایطی که مسئولان فوتبال برزیل و آرژانتین در صدد بودند تا با تیم ملی فوتبال مالزی دیدارهای دوستانه برگزار کنند اما مسئولان فوتبال مالزی درخواست دو تیم مطرح جهان را رد کردند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که صحبت‌هایی از برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین با مالزی مطرح بود اما مسئولان فوتبال مالزی اعلام کردند شرایط حضور در چنین دیدارهایی را ندارند و ترجیح می‌دهند در شرایط کنونی برابر این دو تیم بزرگ به میدان نروند.

علت این تصمیم نظر سرمربی تیم فوتبال مالزی عنوان شده است،‌ او اعتقاد دارد به دنبال کسب شهرت نیست و برای حضور در چنین دیدارهایی باید یک تیم بسیار قوی داشت که این شرایط الان برای مالزی مهیا نیست.

فدراسیون فوتبال مالزی با تاکید بر این مطلب که رابطه بسیار خوبی با فدراسیون‌های فوتبال برزیل و آرژانتین دارند تاکید کرد در برابر این تصمیم هیجان‌زده نشده و به دنبال آن هستند با با تفکر و برنامه‌ریزی حرکت کنند.

از سویی دیگر شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال اندونزی در نظر دارد میزبان تیم ملی فوتبال آرژانتین در جاکارتا باشد، دیداری که ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد و طبق اعلام رسانه‌های این کشور برای دعوت از قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ باید ۵ میلیون دلار هزینه شود که این مبلغ شامل هزینه رفت و آمد، اقامت و سازماندهی نمی‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیشرو IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    مغز که نباشد تن در عذاب هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس