محسن رضایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که رهبری به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود

به گزارش مشرق، «محسن رضایی»، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز به همراه استاندار سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان دیدار کرد و به خبرنگاران گفت: پیگیری وعده‌ها، توافقات و ابلاغات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان بسیار مهم است و باید دید چه مقدار از این مصوبات تحقق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی وضع آینده اقتصادی استان سمنان نیز در سفر امروز انجام می‌شود. استان سمنان در موقعیت بسیار خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت و عبور کالا از استان سمنان قرار گرفته است و بسیار می‌تواند در اقتصاد ایران مؤثر باشد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: انبارهای لجستیکی خوبی را برای صادرات کالا به آسیای مرکزی و بالعکس یعنی از آسیای مرکزی به درون کشور می‌توان در استان سمنان ایجاد کرد.

رضایی بیان کرد: موضوعاتی از این قبیل که مربوط به اقتصاد ملی است، باید پیگیری شود و استان سمنان می‌تواند در اقتصاد ایران اسلامی نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود؛ اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که ایشان به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، ۲۰ سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: با دعوت استاندار سمنان، سپاه و امام جمعه سمنان به استان سمنان سفر کردیم؛ولی در کنار شرکت در یادواره شهدای دیباج، به چند مسأله مهم استان سمنان رسیدگی خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور افزود: نخستین امر مهم، مسأله آب است؛ کشور ما امروز با تنش‌های آبی در سراسر ایران اسلامی مواجه است و باید فکر اساسی‌تری برای این کار کرد.

رضایی بیان کرد: کارهای کوتاه‌مدت خوب است؛ اما باید فکرهای درازمدتی کرد تا در ۲۰ سال آینده مشکل تأمین آب برای مردم نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: سمنان، یکی از استان‌هایی است که موضوع آب و تنش آبی چه برای شرب و چه برای صنعت جزو اولویت‌های آن است و باید فکری جدی برای آن کرد.

معاون امور اقتصادی رئیس‌جمهور برای بررسی برخی طرح‌های در دست اجرا و مشکلات اقتصادی استان سمنان به این استان سفر کرده و در بدو ورود به سمنان مورد استقبال استاندار سمنان و شماری از مسؤولان این استان قرار گرفت.

اعضای شورای تأمین، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز در این برنامه حضور دارند.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان، بازدید از دو واحد صنعتی الگانت و خودروسازی فردا، حضور در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال با حضور فعالان اقتصادی در سمنان و شرکت در مراسم یادواره شهدای شهر دیباج بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه‌های سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به استان سمنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مش هوشنگ IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    4 0
    قدیما ی مثلی بود میگفتن خرم نمیر بهار میاد کومبزه با خیار میاد .نمیخواهیم 20سال جلو بی افته همون ثابت نگهش دارین
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 0
      این را کسی میگوید که خودش و مرحوم هاشمی در خاطرات و مصاحبه شان میگویند فضایی درست کردند تا امام _ولی فقیه زمان_ را وادار به پذیرش قطعنامه و پذیرش جام زهر کردند کاررا معطل وتوقیف کردن واینکه جنگ غیرقابل ادامه است درحالی که شور مجدد با سپاه مجمد و مهدی علیهم السلام انجام شده بود.. بگذریم همه چی رو نمیشه گفت.. چون بدون استناد درست تیست عیب از خواب غفلت ماست
  • majid IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    حاج محسن گرامی فکر نمی کنی دیگه کسی این حرفها رو باور نمی کنه
  • 63636366666 IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    خخخخخخخخخخ با برنامه تو که موریانه خوردش
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    جناب رضایی بهتر هست از پشت صحنه بیرون بیایید الان هم انگار مثل همون دبیری مجمع تشخیص عملا کاره ای نیستین
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    8 سال حسنک باتلاقی درست کرد به اسم ایران دولت رئیسی اول داره آبهایی که وارد این باتلاق میشه قطع میکنه ، بعد باید منتظر بود تا خشک بشه بعد شروع به کار کرد، نمیدونم یه عده ای خر هستند یا خودشون رو به خریت زدند و انتظار دارند دولت رئیسی از روز اول دلار رو بکنه 1000 تومن و همه کثافتکاری حسنک و دوستان اصلاح طلبش در مدت 8 سال درست کردند رو درست کنه ، شما باید به جای این انتظار به درگاه خدا توبه کنید که خدا از سر تقصیراتتون بگذره نه اینکه طلبیکار باشید که دولت کاری نمیکنه اجازه بدید بدهی عمدی دولت در سالهای آخر به شبکه بانکی و سایرین رو تسویه حساب کنه تا برسه باز صفر شروع کنه .Do you understood.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 1
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 1
      هرهرهر
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    چه احمق با دستور چی درست شده
  • م IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    امان از عوامفریبی و جهل
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    بیست سال جلوتر یعنی وضع زندگی مردم بهتر میشه یا هنوز مردم نیازمند یارانه و سهمیه بندی مایحتاج اند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    میخای شما هم بشین پشت رل
  • مهدی IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    آدم وقتیاین حرفهای بی سر و ته و احساسی رو میشنوه میفهمه که چیزی بار اینها نیست و قرار نییت این اقتصاد روی خوش ببینه
  • ارش IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 1
    خدا وکیلی خفه شو
  • کهنه رفیق US ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    آقای شاگرد زرنگ میخواستی پول ایران را جزو بهترین ارزهای دنیا کنی؟ چی شد؟ البته کردی ولی از عقب!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس