ارتش در حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور تواناست

مشهد ـ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ۹۱۲ واحد منزل سازمانی ارتش در مشهد مقدس اظهار کرد: ارتش در اجرای مأموریت حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور کاملاً تواناست و با تمام قدرت می‌تواند هر زمانی در هر عرصه که لازم باشد مأموریت خود را انجام دهد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است؛ البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد.

وی بیان کرد: در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد هستیم که یادآور عظمت امام (ره) است و تمام این پیشرفت‌ها و افتخارات امروز ما از برکت کار بزرگ آن مرد الهی است. از خداوند می‌خواهیم سایه مقام معظم رهبری را بالای سر ما مستدام بدارد.

سرلشکر موسوی افزود: ما ۳ محور اصلی برای حرکت ارتش داریم. اول ارتقا توان و آمادگی رزمی دوم تعالی بصیرتی و سوم رفع نیازهای معیشتی. به برکت نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی رهبری، در ارتقا توان و آمادگی رزمی، امروز همه می‌بینند که چطور با وجود تحریم‌ها و فشارهای شدید، پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده‌ایم، ضمن اینکه باید توجه داشت اساساً نیروی نظامی تمام توان نظامی خود را بیان نمی‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت‌های خود کاملاً تواناست

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای مأموریت‌های خود کاملاً تواناست. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در بهترین سطح آمادگی و هم‌افزایی، هر مأموریتی را که رهبری اراده کنند، در کمترین زمان ممکن اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در بخش تعالی معنوی و بصیرتی نیز کارهای بسیاری انجام گرفته است. رهبری فرمودند ارتش از روزهای اول انقلاب، به مراتب انقلابی‌تر، مؤمن‌تر و آماده‌تر است. البته که ما به این سطح راضی نیستیم و هرگز متوقف نخواهیم شد. دشمن دائم در حال به‌روز رسانی خود است و ما هم باید خود را به‌روز کنیم و از دشمن جلوتر باشیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ما در تعالی بصیرتی هنوز خیلی کار داریم، افزود: به دلیل توانمندی‌های فراوانی که در ارتش وجود دارد و همچنین به دلیل فرماندهی رهبری، این ظرفیت در ارتش هست که الگو ارائه کند. ما اهداف بزرگی پیش چشم داریم. در گام دوم انقلاب قرار است تمدن نوین اسلامی را بسازیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مشکل اصلی معیشت کارکنان ارتش، تأمین مسکن است، اضافه کرد: این مشکل برای عمده مردم کشور وجود دارد و معمولاً بیش از نیمی از مخارج خانواده‌ها صرف مسکن می‌شود. امروز می‌بینیم که دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه دارد، زیرا امروز دیگر مردم صرفاً با توان خودشان نمی‌توانند صاحب مسکن شوند. لذا مسکن تبدیل به دغدغه دائمی دولت شده است. اگر موضوع مسکن حل شود، حل سایر مشکلات معیشتی چندان سخت نیست.

وی ادامه داد: بنابراین ما از سال ۹۶ سیاستی را در پیش گرفتیم و بنای کار خود را بر این گذاشتیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه نباید دغدغه مسکن داشته باشند. این کار را در دو بخش آغاز کردیم. بخش نخست ساخت منازل سازمانی بود و گفتیم کارکنان ارتش باید در طول مدت خدمت بتوانند از منزل سازمانی استفاده کنند. برای نیل به این هدف، نیازها احصا شد و اقدامات آغاز گردید.

۶۰ هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است

سرلشکر موسوی گفت: ۶۰ هزار واحد مسکونی شخصی برای کارکنان ارتش در حال ساخت است که تا پایان امسال تعدادی از آنها آماده تحویل می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: هیچ کس امسال در ارتش بازنشسته نمی‌شود مگر این که تکلیف منزل شخصی اش معلوم شده باشد.

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که کارکنان ارتش به هیچ وجه دغدغه مسکن نداشته باشند. کارکنان ما وقتی وارد ارتش می‌شوند باید در طول مدت خدمت خود بتوانند از منزل سازمانی استفاده کنند و پس از آن هم بتوانند منزل شخصی داشته باشد و علاوه بر ساخت منزل سازمانی، ساخت منزل شخصی نیز برای کارکنان دنبال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    13 11
    طالبان رو دست کم نگیرید .وضعیت الان خیلی شبیه دوران شاه سلطان حسین صفوی هست. در اون زمان هم خطر افغانها رو دست کم گرفتند.
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      4 5
      الان مثل اون موقع نیست چون مسئولان شاه حسین نیستن
    • سوخته IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      درود بر ارتش انقلابی
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    6 2
    حتی حمله به خاک و کشور آمریکا و فتح کشور امریکا
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      5 1
      نه عزیز تا مرز افغانستان هم نمیتوانند بروند
    • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      آره لازم نیست تا مرز افغانستان برن چون اگه بخوان از قلب پایتخت میتونن موشکاشون رو حواله کنند !.... ولی شما متوجه نمیشی که جنگ چیزیه که میخوان به ما تحمیل کنند ، یکم فکر کنید !
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    8 0
    ارتش و سپاه فدای ملت. مرگ بر آمریکای جنایتکار جانی
  • US ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    10 4
    بله طرف با لباس محلی شکم گند و یک لاشینیکف دم به دم حمله می کند و شما فقط بگو من آنم که رستم بود پهلوان
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      1 1
      اولا که اونا جفتک انداختن و ارتش جوابشون رو داد ، دوما ایجاد تنش و درگیری با طالبان چه نفعی تو این وضعیت برای کشور داره ، سوما در طالبان کسانی هستند که با ایران همراه اند چرا باید تنش ایجاد بشه ، و الی آخر
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      2 1
      نه پهلون تویی و اصلاحطلب ها حالا برید بجنگید ببینم .. دارید
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 0
    متاسفانه وضعیت غذای دانشجویی به حدی افت کرده که حتی به ندرت میوه همراه غدا به دانشجویان داده می شود. در روز های ارتحال امام که قبل از هفته امتحانات است چرا غذای دانشجویی تعطیل است. متاسفانه شاهد حرکت های اعتراض نویسی توسط گروه های سیاسی بین دانشجویان خوابگاه ها هستیم که ممکن است در جهت هدف های بیگانگان و نفوذی ها برای فریب دانشجویان ساده باشد
  • DE ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    1 2
    شما مامور خدمت به ملت و کشور هستید
  • CA ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 0
    یک لشگر از اردوی فاروق طالبان با تجهیزات کامل دم مرز مستقر هستند امیدوارم اگه اتفاقی افتاد فرماندهان نظامی ما مطابق معمول غافلگیر نشن و سربازهای بیچاره با کمترین امکانات به کشتن ندهند
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 0
    نظامیان به جای تهران باید در مرزها باشند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 0
    عزیزان سرهنگ و فرمانده فعلا یک دوره بدنسازی برن
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    برارزنده ات هست واقعا
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 1
    باید ب جنگ با طالبان برویم
  • TR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 1
    مهم تمامیت طولیه !!
  • خالدی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ارتش فدای ملت است .
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    خداقوت دستشان درد نکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس