کد خبر 1447219
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش از تحویل۲۳ هزار باب مسکن سازمانی و ۱۳ هزار مسکن شخصی به کارکنان ارتش خبر داد و گفت: با تحویل مسکن های طرح مهر ولایت تا سال ۱۴۰۳ دیگر هیچ مشکلی در حوزه ساخت مسکن نداریم.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آئین افتتاح منازل سازمانی مهر ولایت که صبح امروز در تهران و همرزمان در سراسر کشور برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در حکم انتصاب من رسیدگی به بحث معیشت و حل مشکلات مسکن کارکنان بود و بر همین اساس در دو حوزه مسکن شخصی و سازمان کار کردیم و تا کنون ۱۳ هزار مسکن شخصی در این دوره تحویل شده و تقریباً عقب ماندگی‌ها جبران شده است، البته این جدای از مسکن‌های تعاونی ساز است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم مشکلات مسکن را مرتفع کنیم. در این مدت تلاش کردیم با طرح کوثر کارکنان ارتش را خانه دار کنیم. در حال حاضر توانستیم بیش از ۶۰ هزار واحد سازمانی را بسازیم و با برنامه‌های پیش بینی شده از سال ۱۴۰۳ که مسکن‌های طرح مهر ولایت آماده تحویل می‌شوند دیگر هیچ مشکلی در حوزه مسکن کارکنان ارتش نخواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش با اشاره به مشکلات ساخت منازل مسکونی در ارتش در گذشته، گفت: اقدامات انجام شده موجب شده است که تقریباً هیچ مشکلی در حوزه ساخت نداریم و ۱۲۰۸ واحد مسکونی سازمانی امروز به صورت همزمان در تهران و سراسر افتتاح خواهد شد.

امیر موسوی گفت: نهضت مسکن سازی در ارتش راه افتاده است که بخش اعظم ان به دلیل مدیریت جهادی امیر حیدری است که در کنار سایر مسئولان و فرمانده‌ها با کار جهادی اقدامات گسترده‌ای را در حوزه ساخت مسکن انجام داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس