کد خبر 1493738
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
پنتاگون مرگ یک نظامی آمریکا در کویت را تایید کرد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) خبر مرگ یک افسر نیروی هوایی مستقر در کویت را تایید و اعلام کرد که او در یک حادثه غیر جنگی کشته شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام پنتاگون، استفان خو، ۳۶ ساله، سرگرد نیروی هوایی و اهل فیلادلفیا در پایگاه آریفجان، کویت روز چهارشنبه کشته شد.

به گفته پنتاگون این حادثه در حال بررسی است. وزارت دفاع آمریکا در عین حال به نوع حادثه و چگونگی کشته شدن این فرد اشاره ای نکرده است.

این نظامی آمریکا در اسکادران ۳۲ پایگاه نیروی هوایی نلیس خدمت می کرد و یک کارشناس عملیات فضای سایبری در پایگاه آمریکا در کویت بود.

استفان خو دومین نظامی آمریکا است که در یک هفته گذشته در یک حادثه غیر جنگی در کویت کشته شده است. مرکز ارتش آمریکا اعلام کرد که یک سرباز روز پنجشنبه در یک تصادف خودرو در میدان تیر عدیری کشته شد.

گفته می شود که اسم این سرباز پس از اطلاع به خانواده او در مورد مرگش, منتشر خواهد شد.

به گزارش تارنمای خلیج آنلاین، ارتش کویت فروردین ماه امسال اعلام کرد که «الکسیس گرینکویچ» فرمانده نیروی هوایی فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) با «عادل الحافظ» فرمانده نیروی هوایی کویت دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار در کویت مسائل مشترک مربوط به همکاری نظامی و توسعه همکاری‌ها را بررسی کردند اما جزئیات بیشتری از این گفت وگو گزارش نشد.

آمریکا و کویت در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی همکاری مشترک دارند. ارتش آمریکا اخیرا تمرین‌های نظامی را در کویت انجام داد و نیروهای آمریکایی همراه با یگان‌های زرهی کویت تمرین‌های مشترکی برگزار کردند.

همچنین نظامیان آمریکایی در پایگاه هوایی «علی السالم» و دو پایگاه «عریفجان» و «معسکر الدوحه» مستقر هستند. نیروی هوایی کویت مجهز به ۱۰۷ فروند جنگنده است، اما ضعف خلبانان این کشور و عدم مهارت لازم در انجام ماموریت‌های هوایی توان انجام عملیات نیروی هوایی این کشور کوچک در حاشیه خلیج فارس را کاهش داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    1 0
    انتقام و قصاص شهید کردن حاج قاسم به این سادگی ها از سر یانکی ها دست برنمی دارد!!!
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    به درک واصل شد!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس