کد خبر 1492750
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه سوم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: شنبه شب نمایشگاه بین‌المللی کتاب به پایان رسید و اعداد بسیار خوبی از مشارکت، خرید کتاب و مهم‌تر از همه حضور مردم به ثبت رسیده است.

وی افزود: به لطف خدا یک نشاط بزرگ فرهنگی در کشور پدید آمد و به صورت همزمان با نمایشگاه، سامانه مجازی ما نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در سامانه مجازی فروخته شد. یعنی اگر کسی در دورترین نقطه کشور در روستایی در شهر کتاب تهیه می‌کرد، به راحتی به دستش می‌رسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: در روز شهادت امام صادق (ع) بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر در نمایشگاه حضور پیدا کردند. متوسط حضور مردم روزانه یک میلیون نفر برآورد شده است و مجموع حضور را بیش از ۷ میلیون نفر برآورد می‌کنیم.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیستم تا سی‌ام اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    تازه من نرفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس