«قالیباف» تنها گزینه فراکسیون انقلاب برای ریاست مجلس است

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: محمدباقر قالیباف تنها گزینه فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عمویی با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، گفت: شب گذشته مهلت دو روزه ثبت نام نامزدهای فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاسیه چهارم پایان یافت.

وی توضیح داد: در این مرحله هفت نفر برای ناظری، ۲۰ نفر برای دبیری و سه نفر برای نایب رئیسی در فراکسیون ثبت نام کردند. فراکسیون انقلاب اسلامی برای جایگاه ریاست مجلس در سال چهارم یک نفر نامزد دارد و محمدباقر قالیباف تنها نامزد ریاست مجلس از فراکسیون انقلاب خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: رأی‌گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیئت رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم ظهر امروز انجام می‌شود. فراکسیون انقلاب اسلامی شش نفر برای دبیری هیئت رئیسه، سه نفر به عنوان ناظران و دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس به صحن مجلس معرفی خواهد کرد. افراد نامزد شده در فراکسیون در مرحله ثبت نام متعهد شده‌اند که از رأی و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاسیه چهارم تبعیت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • م IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    اصولگراهای حداقلی
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 0
    باز هم این کچله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس