کد خبر 1491478
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
کیمیش به این ۲ دلیل به بارسلونا نمی‌رود

بارسلونا به خاطر مشکلات مالی، نه از پس هزینه انتقال و نه دستمزد کاپیتان بایرن مونیخ برنمی‌آید.

به گزارش مشرق، جاشوا کیمیش به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه و درخشان بایرن مونیخ نقش مهمی را در موفقیت‌های چند فصل اخیر این تیم ایفا کرده است. هرچند این هافبک آلمانی هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان بایرن از شرایط این فصل این تیم و خصوصا قطع همکاری ناگهانی با یولیان ناگلزمان راضی نیست و همین باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی راه را برای ارائه پیشنهاد به او باز ببینند.

کیمیش به این ۲ دلیل به بارسلونا نمی‌رود

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که رئال مادرید شرایط این بازیکن را به دقت زیر نظر دارد و این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا هم قصد دارد برای جذب کیمیش و تقویت خط میانی این تیم اقدام کند.

بارسا برای جانشینی بوسکتس روی کیمیش ۲۸ ساله نظر مثبتی دارد و ژاوی او را بهترین جانشین برای کاپیتان تیمش می‌داند، با این حال این انتقال برای بارسا در تابستان امسال، چیزی در حد غیرممکن است.

کیمیش به این ۲ دلیل به بارسلونا نمی‌رود

طبق ادعای مارکا، بایرن برای انتقال کیمیش که تا ۲۰۲۵ قرارداد دارد، به کمتر از ۶۰ میلیون یورو رضایت نمی‌دهد؛ ضمن اینکه دستمزد این ملی‌پوش آلمانی بیش از ۲۰ میلیون یورو ناخالص در سال است که برای بارسا پرداخت چنین رقمی امکان‌پذیر نیست.

کیمیش در فصل جاری در ۳۱ بازی ۲۶۳۵ دقیقه در میدان بوده، ۸۹.۷ درصد پاس‌هایش صحیح بوده، ۸۴ موقعیت گل ایجاد کرده و در ۱۴۴ دوئل نیز برنده بوده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس