کد خبر 1491239
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
مهاجم ایران در رادار باشگاه‌های فرانسه/ طارمی جایگزین لیونل مسی؟

یک روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه‌های فرانسوی از جمله نانت، لیل و پاری‌سن‌ژرمن به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که روز گذشته اخباری از تلاش باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو با پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی منتشر شده بود، حالا یکی از روزنامه‌های معتبر پرتغال از علاقه باشگاه‌های بزرگ فرانسه به این مهاجم پرده برداشت.

روزنامه اوجوگو در این ارتباط مدعی شد باشگاه لیل فرانسه از جمله تیم‌هایی است که جذب طارمی را بررسی می‌کند و قصد دارد این مهاجم را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.

اوجوگو همچنین از نانت و پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان دیگر تیم‌هایی نام برد که شرایط جذب طارمی را بررسی می‌کنند.

مطرح شدن نام باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از علاقه مندان به مهاجم تیم ملی ایران می‌تواند جالب توجه باشد؛ به ویژه اینکه لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریس در پایان فصل این تیم را ترک می‌کند.

طارمی در سال ۲۰۲۰ به تیم پورتو پیوست و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. این مهاجم ۳۰ ساله تاکنون به پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پورتو پاسخ مثبت نداده است و این احتمال وجود دارد که در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه دیگری ترانسفر بشود هرچند که پورتو برای صدور رضایتنامه این بازیکن پول زیادی را طلب خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    9 1
    خجالت بکشید ناموسا، دست از پخش شایعه بردارید، من کل بازی های پورتو رو تا الان دیدم، طارمی کجا پاریسن کجا آخه، با پخش این مدل شایعه ها بیشتر تخریب میکنید تا این که بخواید بزرگ کنید طرفو.
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      4 0
      موافقم آخربه همون فنرباغچه می پیونده
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 0
      ناموسا دیگه چیه ! خخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    3 0
    هیچوقت باشگاههای مطرح اروپا بازیکنی با این سن و سال نمیگیرن
  • سعید IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    2 1
    اگه قراره بره فنرباغاقچه بهتر که تو پورتو بمونه
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    این مردک متمارض هیچ جا نمیره دیگه اخرای فوتبالشه نهایتا همین سالهاست که برگرده لنگ تا بلکه بتونه کمک کنه لنگ برای قهرمانی نیازی به این حمایت علنی و تابلوی داورا نداشته باشه
  • تاج IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    من تاجی هستم ولی فارق از رنگ طارمی بهترین بازیکن ایران هستش
  • سید فروزان CH ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    تیم نانت در آخر جدول است و امکان سقوط به دسته دو وجود دارد ، تیم لیل هم تیم خوبی است اما پورتو بسیار بهتر از لیل است ،میماند پاریس ، که تیمی نیست که کار گروهی انجام بدهد و بیشتر متکی به ستارگان خودش است و البته در خط حمله امباپه تصمیم گیرنده است که چه کسی در کنارش بازی کند در مجموع سبک فوتبال فرانسه برای طارمی غریبه خواهد بود و تا کتون هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته خودی نشان بدهد در لیگ فرانسه ،آخرین ایرانی هم قدوس بود که در یک تیم پایین جدولی نیم فصل طاقت آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس