کد خبر 1489677
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
مسیح علینژاد از زبان اپوزیسیون

طمع‌کاری و دروغ‌پردازی متعدد باعث شده تا صدای اپوزیسیون هم از رفتار مسیح علینژاد بلند شود.

از شایعه تا واقعیت: چند روز پیش شهرام همایون از چهره‌های سرشناس اپوزیسیون درباره ادعای اربایش مسیح علینژاد صحبت کرد و ادعاهای این عضو حقوق بگیر دولت ایالات متحده آمریکا را یک دروغ بزرگ خواند. همایون همچنین گفت: هرآنچه مسیح علینژاد می گوید دروغ و کلاهبرداری است.

همچنین فیلم جدیدی از برخی از بازماندگان شورای به اصطلاح همبستگی منتشر شده که نشان می‌دهد نازنین بنیادی با بی‌محلی با مسیح علینژاد برخورد می‌کند.

این اولین باری نیست که چهره‌های اپوزیسیون اینگونه با یکدیگر برخورد می‌کنند و حتی علیه همدیگر دست به افشاگری می‌زنند. چند ماه پیش امیرعباس فخرآور از دیگر افراد ضدانقلاب با دروغگو خطاب کردن مسیح علینژاد گفته بود: مسیح ۵۰۰میلیون دلار برای زندانی که نرفته و برای گریه‌هایش برای برادرش که آن هم هیچ وقت زندان نرفته درخواست کرده تا از پول‌های بلوکه شده مردم ایران به او بدهند!

عبدالکریم سروش از فعالان اپوزیسیون و مخالفان جمهوری اسلامی هم در زمان نشست دانشگاه جرج تاون (که مسیح علینژاد، رضا پهلوی، حامداسماعیلیون، نازنین بنیادی، مهتدی) حضور داشتند گفت: عده‌ای چون جایی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جا دارند. جالب است یکی از آنها تا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند؛ چند تا از آنها از عالم سیاست خبری ندارند. یکی از آنها که از تجزیه‌طلبان معروف ایران است. اینها مگر برای دلخوشی خود و برای پر کردن برنامه‌هایی که می‌دانیم از کجاها سرمایه و خط سیاسی‌اش می‌رسد کاری کنند، زیرا برای ایران کاری نمی‌توانند بکنند.

مسیح علینژاد از زبان اپوزیسیون +فیلم
اپوزیسیون حاضر در نشست دانشگاه جرج تاون

مجتبی واحدی سخنگو و مشاور ارشد مهدی کروبی که سال‌ها در خارج از کشور در حال فعالیت علیه ایران است، هم با دروغگو خواندن مسیح عیلنژاد در یک کلاب هاوس تاکید کرد که وی هیچ وقت به خاطر فعالیت های سیاسی اش در ایران یک روز هم به زندان نرفته است.

فایل صوتی افشا شده از سالومه سیدنیا، مجری ضدایرانی منوتو علیه مسیح علینژاد هم نمونه‌ای از خروارها افشاگری علیه وی بود. سیدنیا در این فایل صوتی به تجارت مسیح علینژاد با اعتراضات و اغتشاشات ایران اشاره‌ای کرد و گفت که مسیح علینژاد به خاطر انتشار کاری که برای کلیپ پویا بختیاری انجام نداده بود! صورت‌حساب ۱۰هزار پوندی برای کیوان عباسی [مدیرعامل من‌وتو] فرستاد؛ بعد دعواهایش با کیوان عباسی آغاز شد و قصد داشت آبان ۹۸ را هم به اسم خودش تمام کند.

البته کارنامه وی به این موارد محدود نمی‌شود، بسیاری از کاربران بارها قربانی طمع و کاسبی او شدند. به عنوان نمونه دختری که با کشف حجاب و اهانت به روحانی آمر به معروف، فیلمی از این توهین تهیه کرده و برای مسیح علی‌نژاد فرستاده بود، گفت که خودم از این کار پشیمان شدم، اما هرچه به علی‌نژاد التماس کردم، فیلم را از صفحه‌اش برنداشت.

در ادامه فیلم دیگری از دخترانی که فریب مسیح علینژاد را خورده اند و قربانی او شده اند می‌بینید:

خبرگزاری فارس هم چندی پیش با انتشار گزارشی به نحوه کلاهبرداری این خبرنگار فراری پرداخت که می‌توانید گزارش را اینجا بخوانید.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اتفاقا نظام باید برای محافظت از این عفریته کلی هزینه کنه.یک آدم منفور و حقه باز و فاسد که هیچ جایگاهی بین مردم نداره،شده سردمدار براندازی.چی بهتر از این؟
  • تذكر IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مصي نه مسيح
  • US ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    1 0
    جنبش هرزه ها، هرزه ها به امید کباب رفتند ديدن الاغ داغ می‌کنند، باید بروند تو کارخانجات از ۴ صبح تا بوق سگ کار کنند، ديدن نمی صرفه دنبال پول مفت افتادند، مثل علی نژاد ها و بنیادی ها.
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    زنک هرزه هرجایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    چه بدبختند کسانی که پیاده نظام و فریب خورده مصی علینژاد این زن بدکاره و دزد هستند.
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بیشتر شورای همبستری بود تا همبستگی
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آیا می توان از خاینین به مملکت و خانواده خویش انتظار وفاداری و صداقت داشت؟ هیهات
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    9 0
    این فرچه توالت مصی پولینژاد که باعث فریب زنان ودختران ایرانی است را برای محاکمه به ایران بیاورید تا بقیه ضد انقلاب بدانند نتیجه دروغ و ریا و تزویر علیه ملت ایران هزینه سنگینی در بر دارد.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      3 0
      زنک هرزه هرجایی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    لعنت بر منافق و شیطان صفت معصومه علی نژاد قمی یا همان جانور مسیح پولی نژاد فاحشه
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    مرگ بر منافقین کثافتی چون مسیح علی نژاد و سالومه سیدنیا و علی اصغر چراغی و مریم رجوی پست فطرت
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    اين دونفر كسافت مثل سگ دروغ ميگن اينادست نشونده مصی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس