کد خبر 1489376
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
نواب؛ اولین محل پروژه فروش متری مسکن در بورس

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فروش متری مسکن در بورس گفت: اولین پروژه‌ای که داریم در نواب-هلال‌احمر قرار دارد.

به گزارش مشرق، مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص طرح فروش متری مسکن در بورس کالا گفت: ما یک منابع خرد نقدینگی در کشورمان داریم که شهرداری در جهت تولید مسکن و امیدوار کردن مردم اقدام به فروش متری مسکن که همان اوراق موازی سلف اسلامی است، می‌کند.

هدایت افزود: اقدامات اولیه انجام شده و هم اکنون در هیأت مدیره بورس کشور قرار دارد. در روزهای آینده این مصوبه به ما تحویل داده می‌شود که به محض گرفتن مصوبه فاز عملیاتی آغاز می‌شود. هدف این است که مردم حتی در حد یک متر مسکن خریداری کنند. شهروندان می‌توانند خرید خودشان را به یک واحد برسانند و در غیر این صورت سهم خود زا به قیمت روز در بازار بفروشند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما اولین پروژه‌ای که داریم در محدوده نواب - هلال احمر قرار دارد. اگر نهایتاً فرد خریدار خواست بفروشد، در آخر پروژه به قیمت روز می‌فروشد.

وی بیان کرد: قیمت پایه را کارشناس بورس مشخص می‌کند. هدف این است که ما منابع خرد مردم را به سمت مسکن بیاوریم. ما مسکن لوکس نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم دهک‌های پایین را صاحب خانه کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 0
    حیف شد. اگر میلیمتری بود ما هم می خریدیم.
  • بینام IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    مهدی هدایت خواهرزاده نیکزاد .
  • کاظم IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 1
    در مورد مسکن مشکلاتی که وجود داره ابدا اقتصادی نیست. حکومت می‌تونه با چینی ها قرارداد خوبی رو امضا کنه و طی پنج شش سال تمام کمبود مسکن شهرها رو جبران کنه. مسأله اما سیاسیه.
  • هبوط آدم IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 0
    این خبر یعنی رسمی شدن سرمایه ای بودن ملک و مسکن در اقتصاد ایران و به عبارت دیگر به فنا رفتن رویاها و آرزوهای میلیونها جوان و افراد بدون خانه و ملک شخصی
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 0
    این کارها سرکار گذاشتن مردم ضعیف و چاق و چله کردن بیشتر اغنیا و ثروتمندان و صاحبان ثروتهای باد آورده است و طرح طرح آچمز گنندگان حکومت دینی و در راستای مضمحل کردن جمهوری اسلامی می باشد
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 1
    باید ی تشویقی برای این کار به صاحب خانه ها هم داده بشه که ترغیب بشه بیان ثبت کنن بعدا با مالیات ازشون گرفت
  • محمودسلمانی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 0
    این کار تنفس مصنوعی به قیمت مسکن است حبابی مصنوعی و. قیمت هایی که قابل دسترس نیستند خرید مسکن متری خودکشی مستاجران است وپر کردن جیب سازندگان برای ساختن دوباره وگران کردن صدباره و صدپاره شدن دل ها و اقتصاد خانواده ها
  • اميدوار ، IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 0
    به مرگ جناب عباس آخوندى ، براى خريد چل سانت مربع مسكن كه فقط بتونم توش وايسم ! دارم ذوق زده ميشم !! انشاءالله روحت شاد خلخالى !🤲🤲

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس