کد خبر 1488922
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
زاکانی: همه تلاش دشمن، مخدوش شدن وحدت ملی است

شهردار تهران گفت: دشمن همه تلاشش را می کند و از همه مولفه های نرم استفاده می کند تا وحدت ملی را مخدوش کند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی در چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد اظهار کرد: باید به نقش حوزه فرهنگ و اجتماع در منظومه نظام اسلامی به عنوان زیرساخت توجه کرد.

زاکانی با اشاره به این که ایران، بوستانی از گل را به نمایش گذاشته که هر جزء آن، اقوام این کشور هستند ادامه داد: دشمن تلاش زیادی کرد تا در این جنگ نرم از نقش قومیتی بهره بگیرد اما ملت ایران دشمن را ناکام گذاشت و به عنوان مولفه قدرت از آن استفاده کرد.

شهردار تهران با اشاره به اهمیت توجه به دهه کرامت اضافه کرد: بهره گیری از این ظرفیت می تواند ما را در این دوره تاریخی ممتاز کند. آن هم درحالی که دشمن همه تلاشش را می کند و از همه مولفه های نرم استفاده می کند تا وحدت ملی را مخدوش کند.

رییس سازمان صدا و سیما: به هم افزایی و همکاری در میدان جنگ نرم نیاز داریم

همچنین در این جلسه، رییس سازمان صدا و سیما گفت: امروز به هم افزایی و همکاری در میدان جنگ نرم نیاز داریم و باید به گفتمان مشترک، وحدت کلمه و نرم افزار واحد برسیم.

پیمان جبلی افزود: هویت، مزیت نسبی کشور است و باید از آن حراست کرد، زیرا دشمن در تلاش برای گرفتن مزیت های نسبی کشور است.

جبلی افزود: آثار بی توجهی و کم توجهی حوزه هویت را در فتنه پاییز سال گذشته دیدیم، در بیش از چهار دهه از انقلاب با وجود اینکه منبع و مخزن هویت محوری انقلاب هستیم اما به عنوان دستگاه مسئول فرهنگی قدر این نعمت هویت سازی انقلاب را کمتر دانسته ایم.

رییس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های کشور، هویت واحد تمام اقوام و فرهنگ هاست و در فتنه پاییز سال گذشته دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف در وحدت ملی به کار بست که موفق نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    1 0
    دشمن از طریق شماها به مقصود می رسد
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    فیش های حقوقی شما بیشتر از تلاش های دشمن فایده داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس