خاطره رئیس صداوسیما از دعوت حاج قاسم برای حضور در یادواره شهدا/ جبلی: رسانه ملی بیش از 160 شهید تقدیم انقلاب کرده است+فیلم

رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی از روز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از یکصدوشصت تن شهید تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش مشرق، نخستین یادواره شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت»، امروز دوشنبه ۸ اسفند با حضور مقامات عالی رتبه داخلی و خارجی، خانواده شهدای رسانه از ایران، عراق، یمن، سوریه، افغانستان، فلسطین و لبنان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این یادواره با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صدا و سیما و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی برگزار تدارک دیده شده، با حضور شخصیت‌های فرهنگی ‌رسانه‌ای کشورهای محور مقاومت که رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند برگزار می‌شود.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: چند ماه قبل از شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی، خدمت ایشان عرض کردم که شهدای برون مرزی صداوسیما مستحق برگزاری یادواره و جلسه تکریم هستند. قبل از اینکه جمله من تمام شود، گفتند چون اسم شهید را آوردی من می‌آیم. اما به دلیل اینکه یک ماموریت برای ایشان پیش آمد توفیق پیدا نشد.

او ادامه داد: رسانه ملی از روز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۶۰ تن شهید تقدیم انقلاب کرده است. بر خود واجب می‌دانم در راس شهدای رسانه ملی از سیدالشهدای اهل قلم؛ مرتضی آوینی یاد کنم، همچنین حاج نادر طالب زاده که در بین اصحاب رسانه در محور مقاومت نامی آشناست.

رئیس سازمان صداوسیما افزود: در جنگ سخت دشمن به دنبال از بین بردن امکانات ما و نابود کردن خطوط مقدم، استفاده از سلاح‌های جنگی برای بمباران مواضع ما و در نهایت وادار کردن ما به عقب نشینی از یک موضع به موضع عقب تر است.

جبلی ادامه داد: در جنگ نرم دشمن از سلاح جنگی و بمباران استفاده نمی‌کند، بلکه به دنبال تغییر دادن جهات و مواضع فکری ماست، به دنبال تحریف واقعیت و گمراه کردن ماست.

خاطره رئیس صداوسیما از دعوت حاج قاسم برای حضور در یادواره شهدا+فیلم

پیمان جبلی با اشاره به اینکه شهدای رسانه مقاومت هم در جبهه سخت و هم در جبهه نرم با دشمن جنگیدند، گفت: اجر شهدای رسانه های مقاومت دوبرابر است، چراکه هم در عرصه جهاد تبیین برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمن و هم در جنگ سخت در مقابل دشمن قدار کودک کش به ویژه رژیم صهیونیستی جنگیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    1 1
    بد نیست یه خاطره هم از برادرهای پناهنده به آمریکا بگه
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
      1 0
      و حرکت زشت ش در سانسور تصویر ساز موسیقی در برنامه کودک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس