پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان «دقیقی کاشانیان»

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان از نام‌آوران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تسلیت درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان تصریح کرد: درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان از نام‌آوران دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

رئیس‌جمهور افزود: این پدر صبور و فداکار که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای اسلامی، فرزندانی شجاع و انقلابی پرورش و برای دفاع از انقلاب و استقلال و عظمت میهن اسلامی با اخلاص روانه میدان جهاد و شهادت کرد، نام و یاد خود را برای همیشه ماندگار کرد.

آیت الله رئیسی در ادامه این مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش مشرق، حاج علی دقیقی کاشانیان پدر شهیدان والامقام «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» چهاردهم اردیبهشت در ۸۸سالگی بر اثر کهولت سن درگذشت.

شهید والامقام «حمید دقیقی کاشانیان» در چهارم دی ۱۳۵۹ در آبادان به شهادت رسید و برادر شهیدش «مجید دقیقی کاشانیان» هم دهم اسفندماه ۱۳۶۵ درعملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید.

شهید والامقام «مجتبی دقیقی کاشانیان» دیگر فرزند مرحوم حاج علی دقیقی کاشانیان هم بیستم فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکر مطهرش یافت نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    سرعت و کیفیت و قیمت اینترنت را به زمان روحانی و جهرمی برگردانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس