کد خبر 1486572
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
چشمی: در داخل و خارج زمین نابودمان کردند/ خوشحالند اما خدای جای حق نشسته است

هافبک استقلال پس از تساوی این تیم برابر صنعت نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به انتقاد شدید از مسئولان سازمان لیگ و داوری‌ها پرداخت.

به گزارش مشرق، روزبه چشمی اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، سه هفته است که آنطور که باید فوتبال بازی نکردیم. مستحق این نتایج نبودین اما بازی‌ای که باید انجام بدهیم را انجام ندادیم. فکر می‌کنم امسال اتفاق‌های غیرفوتبالی از شروع فصل تا الان چه در داخل و چه خارج زمین بچه‌های ما را نابود کرد. نتیجه امروز یک قدم رو به عقب بود، خیلی امید داشتیم و جنگیدم اما این نتیجه ما را از چیزی که می‌خواستیم عقب انداخت.

چشمی درباره مشکلات داوری در طول لیگ، اظهار داشت: نه تنها در مسابقاتی که بازنده شدیم، بلکه در دیدارهایی که می‌بردیم اتفاق‌های داوری داشتیم. مانند دربی، بازی پارس جنوبی و دیدا امروز، همه صحنه‌ها کارشناسی داوری می‌شود و همه چیز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کنایه کاپیتان استقلال به پرسپولیس: همه چیز علنی شده

هافبک استقلال در ادامه با اشاره به تساوی با صنعت نفت که شانس قهرمانی این تیم را کم کرده است، تصریح کرد: بچه‌ها جنگیدند اما از نظر دهنی ما را نابود کردند. بچه‌ها زیر فشار ذهنی زیادی هستند ولی ما قطعا در جام حذفی امید داریم. تا لحظه آخر برای لیگ و جام حذفی می‌جنگیم، شاید شانس‌مان در لیگ کم شده باشد.

وی درباره انتقاداتی که به سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه بازی پیکان و پرسپولس می‌شود، گفت: یکسری اتفاقات می‌افتد که دیگر علنی شده و این یعنی ما زور داریم و این کار را انجام می‌دهیم و شما هم نمی‌توانید کاری بکنید. به همه خسته نباشید می‌گویم، از اول فصل خیلی زحمت کشیدند و الان خوشحالند و شادی می‌کنند ولی بدانند خدای جای حق نشسته است. فعلا شادی‌شان را انجام بدهند، سال پیش کاری نتوانستند بکنند و با قهرمانی ما خیلی اذیت شدند اما امسال خیلی خوشحالند.

چشمی در پایان درباره اینکه با توجه با مشکلات داوری آیا موافق استفاده از داور خارجی در جام حذفی است؟ تاکید کرد: با این اتقاق‌های علنی که من می‌بینم، فکر کنم داور خارجی هم بیاید، اتفاق خاصی نیفتد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاظم IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    داور که طرفدار استقلال بود هشت دقیقه وقت اضافی گرفت پنالتی نبود گل صنعت نفت آفساید نبود . داور هر کاری کرد تا استقلال برنده شود اما صنعت نفت آبادان جوانمردانه بازی کرد و شکست نخورد. پشمی سکوت کن.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      داور فقط و فقط پیام جون حیدری متخصص قهرمان کردن پرسپولیس و نابودی استقلال
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    4 0
    جالبه استقلالیها از بس در توهماتشان غرق شده ان که انگار اصلا وجود سپاهان را فراموش کرده اند! پیشاپیش کابوس قهرمانی پرسپولیس رو میبینن! واقعا چرا اینا سپاهان رو هیچ چی به حساب نمیآرن ! چی کورشان کرده؟!!
  • دیاری از فارس IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    2 0
    عرضه بردن ندارید به دیگران چه مربوط مگه همه تیم‌ها هوادار=تبانی
    • SE ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      1 0
      قد و قواره کیسه همینه لذا نباید توقع قهرمانی از ایشان داشت
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    3 0
    اینا با کی کار دارند؟چرا با خودشون درگیرند.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    😄😄اصلا بازیهایئ که شما بازی نداشتین هم به ضرر شما پنالتی میگرفتن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 0
    فرافکنی و جر زنی کیسه کشا شروع شد، فدراسیون که همون فدراسیون هست وزیر ورزش استقلالی هم که همونه، چرا پارسال قهرمان شدین خبری از این حرفا نبود حالا که بفضل الهی از کورس قهرمانی فاصله گرفتین و ناامید و سرافکنده شدین دارین جر جزنی می کنین و بهانه میارین
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    جناب روزبه چشمی : تیم استقلال که خود را مدعی قهرمانی فصل حساب میکند نباید در ورزشگاه ازادی در مقابل چشم هوادارانش در مقابل یک تیم ته جدولی اینگونه ظاهر شود. بازی استقلال در مقابل صنعت نفت بسیار ضعیف بود و چیز خاصی از استقلال ندیدیم. از همه بدتر هم رفتار این سرمربی بود که به زمین و زمان بد و بیراه می گفت. یکی بایستی به این سرمربی بگوید تو فقط به تیم خودت کار داشته باش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس