غلامی: استقلال بچه سرراهی است/ همه این تصمیمات، نشان از فساد در فوتبال دارد

مدافع استقلال پس از تساوی با صنعت نفت آبادان با انتقاد شدید از بی‎‌توجهی‌هایی که به این تیم می‌شود، گفت: استقلال بچه سرراهی و یتیم است.

به گزارش مشرق، عارف غلامی مدافع استقلال پس از تساوی این تیم برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: در دو سه هفته اخیر از شرایط آرمانی دور بودیم و بازیکنان هم قبول دارند اما بعد از قهرمانی سوپرجام اتفاق‌های زیادی برای ما افتاد. قولی بین بازیکنان داده بودیم و این را قبول کرده بودیم که امسال قرار است انواع اتفاقات برای استقلال بیفتد، می‌دانستیم بی‌پولی ادامه دارد و سوت‌های داوری علیه ما اتفاق خواهد افتاد.

غلامی افزود: بعد از هر بازی درباره ۱۰ مشکل صحبت کرده‌ایم، بازیکن حرفه‌ای باید صدرصد فکرش داخل زمین و تمرین باشد و آرامش داشته باشد اما ما در چند ماه گذشته همچنین احساسی را نداشتیم. از اتفاق حذف از آسیا بگیرید که مقصران خودی بودند تا اتفاقی که درباره اسپانسرمان افتاد. چندین ماه رایگان تبلیغ رایگان یک اسپانسر را انجام دادیم که بعد فهمیدیم دعوای شخصی بود و قبول ندارند و خیلی اتفاق‌های گوناگون دیگر برای ما افتاد. نصف بچه‌ها حساب بانکی‌شان بسته است ولی ما فقط یک هدف داشتیم، در این شرایط اقتصادی بد مردم، وقتی آنها از ما حمایت می‌کنند، نمی‌توانستیم به خودمان اجازه بدهیم حتی یک درصد هم شل تمرین کنیم.

مدافع استقلال خاطرنشان کرد: سر این بزنگاه و اتفاقات، داوری‌ها هم علیه ما شده است. راه خیلی دور نرویم، در همین سه هفته بررسی کنیم، در بازی با یک تیم لیگ یکی در جام حذفی یک پنالتی واضح را برای ما نگرفتند. در دربی هم همان طور، در بازی امشب هم مشکل داوری داشتیم. دو اتفاق تاثیرگذار در بازی ما افتاده و دو آفساید رخ داده است.

غلامی تصریح کرد: رئیس کمیته داوران می‌گوید اگر پنالتی می‌گرفتیم هواداران تیم رقیب از ما ناراحت می‌شدند، وقتی رئیس اینطور حرف می‌زند، زیردست‌های او باید چطور رفتار کنند. اگر یک موضوعی حق است اگر به ضررتان هست هم باید قبول کنید.

مدافع استقلال با اشاره به اینکه خیلی وقت است که بازیکنان از نظر روحی نابود هستند، تصریح کرد: الان شش ماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم، حقوق را کنار بگذارید، مشکلات داوری و برنامه‌ریزی فاجعه بازی‌ها گریبانمان را گرفته است. هیچ مدیری هم مسئولیت قبول نمی‌کند و در خیلی از موضوعات توضیح نمی‌دهند که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: استقلال بچه سرراهی است و برای هیچ کس این تیم مهم نیست، هر کسی می‌رسد یک لگد می‌زند و می‌رود، هیچکس با استقلال همراه نیست. کجای دنیا یک اسپانسری را تبلیغ کنید اما رایگان باشد. ما بازیکنان قبول کردیم وقتی بازیکن استقلال شدیم، ممکن است ۱۰ جا برایتان پنالتی نگیرند، از خودی و غیر خودی بخورید، برای هواداران فوتبال هم روشن شده است. خودمان هم قبول داریم در این دو سه هفته آن تیم سابق نبودیم اما دلایل زیادی وجود داشت که تیم‌مان از آن سطح بالا به پایین آمد. همه چیز را سعی کردیم مثبت نشان دهیم اما یک جایی این قطع می‌شود، این مشکلات هم برای هیچ کسی جز خود ما بازیکنان، هوادارن و کادر فنی مهم نیست.

مدافع استقلال درباره صحبت‌های سرپرست صنعت نفت که عنوان کرده بود، می‌دانستیم ریکاردو ساپینتو کنار زمین حاشیه دارد، گفت: خوب است اینها خودشان درباره همه چیز توضیح می‌دهند اما خیلی از تیم‌ها پشت پرده برنامه‌ریزی می‌کنند و مربی‌مان تا یک تو می‌گوید محروم ‌می‌شود. اینقدر بی‌احترامی از تیم‌های دیگر شده، فحش درآمده و انواع حرف‌ها را زده‌اند اما پرونده خاک می‌خورد، درباره استقلال اما اشد مجازات را در نظر می‌گیرند.

غلامی در ادامه با اشاره به شرایط سخت تیم، خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن استقلال قبول کردم که ۱۰ ماه پولم را ندهند و هیچ کس به من جوابی ندهد، قبول کردم ۱۰ پنالتی نگیرند و کسی پاسخگو نباشد. قبول کردم همه برنامه‌ریزی‌ها علیه ما باشد، کاملا همه چیز روشن است، استقلال نمونه روشن یک بچه سرراهی و یتیم است، هوادار استقلال هم کاملا این را فهمیده و از ما حمایت می‌کند. خیلی از قضایای این لیگ از دست ما خارج است.

مدافع استقلال در پایان با بیان اینمه خیلی دل من پر است، گفت: همه جا می‌گویند در داوری پیشرفت می‌کنیم و از فوتبال روز دنیا می‌گویند اما اتفاقات فوتبال ما در پایین‌ترین سطح فوتبال دنیاست. گفتن این حرف‌ها هیچ تاثیری هم ندارد و فقط درد دل من و هواداران است، صحبت از مبارزه با فساد می‌کنند اما این تصمیم‌ها همه آن فساد است. شما مسئول متخصص بگذار، فساد کم می‌شود. نمی‌خواهد برچسب مبارزه با فساد به خودتان بزنید، مسئول درست و زیرساخت باشد، این فوتبال به صورت پاک جلو می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    چرا سر راهی؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 2
    چرا سر راهی؟ اتفاقا بچه لوس و نونور هستش! اون همه پول بهش دادن در اخر بدهکار هم شدن!!! کاش اون قسمت رو هم میدید. پرسپولیس شانس اورد از دست انصاریفرد در اومد(کت شلوار 17 میلیون البته به قیمت چند سال پیش و با هزینه باشگاه) , وگرنه اوضاع پرسپولیس بدتر از استقلال بود. مربی اوردید تا زمانی که نتیجه گرفتید, مربی خوبی بود ولی موقع رفتن شد دلال؟ دلال که خودش رو به باشگاه تحمیل نمیکنه بلکه یه دلال دیگه میارتش جلوی دلال ها رو بگیرید. هرکی میاد دم از مبارزه با دلال میزننه ولی موقع رفتن مشخص میشه خودش دلال بوده!!!
  • یحیی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 1
    جناب دوچرخه سوار یادتون رفت کج بودن زمین رو هم بگید امروز با سهمیه پنالتی هم نتونستید چون بازی به جای مثلا اکباتان در ازادی برگزار میشه بهونه شده واسه توجیه ضعف های خودتون همونطور که امروز فهمید صرفا بازی در آزادی دلیل واسه بردن نیست بلدبودن فوتبال هم مهمه و موثر تو بردن
  • .... IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 0
    👌👌👌
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ........ بی عرضه گی خودتون رو به پای دیگران نزارید.....
  • رضا IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 1
    حق داره سال قبل با دادن امتیاز معیشتی و پنالتی معیشتی یک جام معیشتی بهشون دادن . بدعادت شدن حالا بازی رو نتونستن ببرن دارن به زمین وزمان گیرمیدن. اگه عرضه دارین بازی روببرین. بله عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 1
    به فتوای من دیدن فوتبال حرام است
  • ناصر IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 2
    شما مارادونایید همتون بی برو برگرد باید قهرمان جهان بشید اما نمیذارن !!!اگه به جای نقشه کشیدن برای ترسوندن داور بازی پیکان و پرسپولیس و خراب کردن روحیه بازیکنان قرمز پوش بیشتر تمرکز میکردید دو امتیاز دیگه هم به فنا نمیرفت.سلاطین خود جر پنداری
  • کیسه IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    ای کاش استقلال بجای اینکه دنبال جوسازی و متشنج کردن فضای فوتبال باشه بدنبال فوتبال بازی کردن بود.همه عالم و آدم فهمیدن اگه تو یه بازی واسه استقلال دو سه تا پنالتی بگیرن و بازی رو برنده بشه همه چی خوبه در غیر اینصورت به زمین و زمان انگ میبندن.بابا این کارا دیگه نخ نما شده ...
  • فقط نفت IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    یه سیاست جدیدی که استقلال یه مدت پیش گرفته جنگ روحی و روانی علیه تیمهای قویتر از خودشه.باشگاه خودش پول استرا رو نداده پرسپولیس مقصر شده،مربی خودشون عفت کلام نداره و....مسئولش پرسپولیسه.تیم نمیتونه بازی رو ببره پرسپولیس و زمین چمن و داور مقصرن.پنالتی رو گل نمیکنن ایراد از تیم رقیبه.به جام ملتها نمیره مقصر مدیرعامل پرسپولیسه ... تف به این باشگاه که حقشه منحلش کنن.میلیارد میلیارد خرج این باشگاه نمیدونم خاصیتش چیه آخه!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس