کد خبر 1486273
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۶
زورگیران اتوبان آزادگان دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیر حرفه ای خبر داد که با همکاری سه همدستش در اتوبان آزادگان زورگیری می کردند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسینعلی ابن علی روز پنجشنبه گفت: بامداد روزگذشته عوامل گشت کلانتری ۱۶۷ دولت آباد جهت پوشش دهی نقاط جرم خیز در حال گشت زنی در اتوبان آزادگان به شرق محدوده پارک توسکا بودند که یک دستگاه موتور سیکلت دوترک را مشاهده می کنند که به طرز مشکوکی درحال پرسه زنی در محدوده تاریک اتوبان است.

این مسئول تصریح کرد: ماموران جهت بررسی بیشتر به طرف موتور سواران رفته که به محض رویت ماموران از محل متواری شدند که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی موتور سیکلت را متوقف می کنند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا از محل متواری و فرد دیگر دستگیر شد که در این حین فردی به عوامل کلانتری مراجعه و اظهار داشت فرد دستگیر شده چند ساعت قبل تر موبایل بنده را به همراه دو موتور سوار دیگر به روش زورگیری به سرقت بردند و از شما تقاضای رسیدگی و شکایت از این موضوع را دارم.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات گفت که ما دو موتور سوار دو ترک هستیم که چندین شب است در محدوده پارک توسکا کنار اتوبان آزادگان به شرق اقدام به زورگیری و سرقت موبایل می کنیم که شب جاری فقط من و همدستم آمدیم و تا به امروز ۱۱فقره سرقت انجام داده ایم و به شخص معینی در تهران به فروش می رساندیم.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: پس از انتقال موتور سیکلت متهم به پارکینگ و تکمیل پرونده متهم جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام شد و تحقیقات جهت دستگیری هرچه سریع تر دیگر سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    زورگیر را اخته کنید تا جرم کم بشه.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    دستگیری سپس آموزش بیشتر سرقت در زندان و بعد از مدت کوتاهی آزادی و روز از نو دزدی از نو!
  • حسن IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    1 0
    اعدامشان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس