کد خبر 1486261
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
واکنش دمشق به حمله پهپادی به کاخ کرملین

دولت سوریه حمله پهپادی اخیر به کاخ کرملین را محکوم و آن را «اقدامی تروریستی» توصیف کرد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود نوشت که سوریه حمله پهپادی به کرملین را به شدت محکوم می‌کند و آن را اقدامی تروریستی و رفتاری احمقانه می‌داند.

در این بیانیه آمده است: سوریه از حق روسیه برای دفاع از خود در برابر چنین حملات تروریستی خطرناک و اطمینان از عدم تکرار آنها حمایت می‌کند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین چهارشنبه اعلام کرد که شب گذشته کی‌یف با انجام حمله پهپادی به کاخ کرملین قصد جان ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه کرده بود. در این بیانیه آمده است: در نتیجه سقوط پهپادها و پراکندگی اجزای آنها در محدوده کاخ کرملین تلفات یا خسارتی به همراه نداشت.

دفتر مطبوعاتی رئیس جمهوری روسی اعلام کرد که در زمان این حمله پوتین در کاخ کرملین حضور نداشته است.

طبق اعلام کاخ کرملین، روسیه این را یک اقدام تروریستی از پیش برنامه‌ریزی شده و سوقصد به جان رئیس جمهور می‌داند. این حادثه پیش از رژه روز پیروزی در نهم ماه مه انجام شد که مهمانان خارجی قرار است در آن حاضر باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    جالبه حتی زلنسکی که سلطان دروغ و فیلمه حتی الکی هم نمیتونه بگه حمله کار کن بود ببین چقدر از پوتین وحشت داره این بابا خب مرض داشتی ملتتو بخاطر ناتو قتل عام کنی مثل این میمونه یه پدر خانوادشو بخاطر یه بست تریاک قتل عام میکنه
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    3 3
    از روباه پرسیدن شاهدت کیه...گفت دومم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس