کد خبر 1484947
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
گوشت و مرغ

بازار محصولات پروتئینی پرنوسان است قیمت مرغ از کیلویی ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان در بازار هست و قیمت گوشت هم نسبت به هفته های گذشته کاهش نداشته است.

به گزارش مشرق، جدیدترین گزارش از محصولات پروتئینی بازار حاکی است، قیمت گوشت همانند هفته های گذشته گران است و کاهش قیمتی وجود نداشته اما قیمت مرغ اگرچه هنوز نسبت به نرخ مصوب بالاتر است اما تا حدودی کاهشی بوده است.

کاهش قیمت مرغ در همه مغازه ها اتفاق نیفتاده و برخی فروشگاه‌ها هستند که با قیمت نسبتا پایین تری عرضه می کنند.

گوشت در بازار تهران و در فروشگاه هایی که به اصطلاح به ارزان فروشی معروف هستند تا سقف قیمتی ۴۵۰ هزار تومان در هر کیلو می فروشند اما قیمت گوساله تا کیلویی ۲۸۰ هزار تو مان هم پایین آمده است.

بر اساس این گزارش، قیمت گوشت در یکی از فروشگاه‌های منطقه آذری تهران، ران گوسفندی ۴۰۰ هزار تومان، سردست ۳۸۰ هزار تومان، راسته گوسفندی ۴۵۰ هزار تومان، ران گوساله ۳۲۰ هزار توما، سردست گوساله ۳۱۰ هزار تومان، قلوه گاه گوساله ۲۸۰ هزار تومان و دنبه گوسفندی ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رود.

*مرغ کیلویی ۷۰ هزار تومان

بر اساس این گزارش قیمت گوشت مرغ در بازار تهران در برخی فروشگاه ها تا کیلویی ۷۰ هزار تومان پایین آمده است اما اختلاف قیمتی دربازار زیاد است.

یک فروشگاه در منطقه آذری تهران مرغ زربال رتبه A را کیلویی ۷۰ هزار تومان می فروشد اما در همین حال قیمت در برخی مناطق شهر کیلویی تا ۹۰ هزار تو مان است.

کارشناسان می‌گویند بخشی از گرانی بازار مربوط به عدم نظارت و نداشتن نظام بازاررسانی صحیح است، چطور می شود که مرغ کیلویی ۷۰ هزار تومان برای یک فروشنده صرفه داشته باشد و فروشگاه های دیگرچنین نباشد، یا اگر ستاد تنظیم بازار نرخ ۶۳ هزار تومان را تصویب کرده چطور با این همه سیستم های بازرسی عریض و طویل که راه اندازی شده جلو دیدگان آنها و عموم مردم چنین گرانفروشی هایی صورت می گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 1
    مشرق بیخیال شو خودتوم روت نمیشه دیگه از ضعیف ترین دولت تاریخ ایران دفاع کنی
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 1
    هفتاد هزار تومن حدود 1.4 دلار .مرغ تو آمریکا هم فک کنم حدود 2.5 دلار است .
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      3 1
      این حجم از ماله کشی نوبره هزینه رو میسنجی با امریکا حقوق ۱۵۰ دلاری رو با ۳۰۰۰ دلاری مقایسه کن مقایسه ماشین از دم قسط رو با ماهی ۳۰۰ دلار با اشغالای ۵۰۰ تومنی
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      مرغ تا مرغ داریم مرغ اونجا مرغ محلیه طبعش هم گرم است نه سرد
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    2 0
    فقط 450هزارتومن اقای رئیسی ووزیرجهادکشاورزی سرشون سلامت
  • مسعود IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    بخدا من دامدارم نمیتونم از گوشت دام خودم استفاده کنم میدونید چرا،،چون بقران نمیرسم نهاده های دامی از بس گرون شده مجبورم بفروشم پولشو بیارم بدم ب جو و کنسانتره
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    0 0
    مسولین فقط بلف بلدن نشستن میگن لنگش کن خودشون دارن ملت نخورن بجهنم سرشون سلامت اونوقت میگن بچه درست کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس