حمله شدید باسیل به مخالفان تداوم حضور آوارگان سوری در لبنان

رئیس جریان ملی آزاد لبنان به شدت از مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوری مقیم لبنان به کشورشان انتقاد کرد و زوایای پنهان این موضوع را برملا کرد.

به گزارش مشرق، جبران باسیل رئیس جریان ملی آزاد لبنان به شدت از مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان انتقاد کرد.

وی افزود: توجیهات برخی از کسانی که در توطئه دخیل هستند یا تماشاگرند درباره ادامه حضور آوارگان سوری نقش برآب شده است. اولین بهانه این بود که از آنها علیه دولت سوریه استفاده کنند که این برباد رفته و جنگ در سوریه تمام شده است. دوم اینکه هدفشان بهره برداری انتخاباتی از این آوارگان علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه بود که این هم راه به جایی نبرده است.

باسیل گفت: دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در سوریه برگزار شده است و نتایج عکس انتظارات توطئه گران را به همراه داشته است بنابراین این بهانه هم از دست رفته است.

رئیس جریان ملی آزاد لبنان تاکید کرد: دو موضوع می‌ماند یکی تجارت هنگفت برخی از سازمانهای بین المللی و سازمان‌های دولتی و غیردولتی و شبکه مالی و سود حاصل از تداوم حضور آوارگان سوری و موضوع دیگر به طرح تجزیه کشورهای اطراف رژیم اسرائیل مربوط می‌شود.

وی افزود: باید از تفاهم سوری-سعودی-ایرانی برای بازگشت همراه با کرامت آوارگان سوری به کشورشان استفاده شود.

جبران باسیل گریزی هم به بحث انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان زد و خواستار رئیس جمهوری قوی در این کشور شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس