شبکه نمایش خانگی ساترا نماوا فیلم نت فیلیمو

این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.

به گزارش مشرق، یکی از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی ما فعالیت شبکه نمایش خانگی در فضای نت است.

ترویج بی‌بندو باری و ابتذال در شبکه نمایش خانگی

بیشتر بسترها و سکوهای نمایش خانگی علی رغم اینکه گفته می‌شود از مراجع ذی‌صلاح و قانونی کشور مجوز فعالیت دارند و تلاش می‌کنند که موازین اسلامی و انسانی را رعایت کنند اما گاهی بعینه دیده می‌شود که برخی از محصولات ارائه شده در آنها نه تنها موازین اسلامی و ایرانی را زیرپا گذاشته‌اند بلکه فراتر از آن عمل می‌کنند و به ترویج بی‌بندوباری و ابتذال در جامعه دست می‌زنند.

لذا نیاز به بررسی دقیق و عمیق تولیدات شبکه نمایش خانگی دارد و چنانچه کوتاهی در این زمینه انجام شود مشکلات فرهنگی‌، اجتماعی گسترده‌ای را به‌وجود خواهد آورد که در آینده غیرقابل جبران خواهد بود.

پوشش نامناسب زنان و دختران در سریال‌های شبکه نمایش خانگی


یکی از مصادیق بسیار قابل تامل این ابتذال، رواج سبک زندگی و پوشش نامناسب زنان و دختران در برخی سریال‌های نمایش خانگی است که به شکل زننده و پررنگ در آثار تولیدی آنها دیده می‌شود. امروز شاهد فضا و بستری از فعالیت‌های نابهنجار و غیرقابل تحمل این شبکه‌های نمایش خانگی در برخی از این سکوها در فضای مجازی هستیم که دل هر انسان مسلمان و آزاده‌ای را به درد آورده است.

دشمنان انقلاب اسلامی طی این چهل واندی سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه ترفندها و فتنه‌ها را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران امتحان کرده‌اند و هر بار شکست سختی را از مردم انقلابی ما متحمل شده‌اند و با به بن بست رسیدن در اهداف خود این بار گزینه بسیار تاثیرگذار فرهنگی را انتخاب کرده‌اند و بهترین روش را برای نزدیک شدن به جامعه جوان و نسل کنونی برگزیده‌اند و آن هم نشانه رفتن ذوق هنری و فرهنگی از طریق رسانه است. متاسفانه در این مسیر برخی سازندگان آثار تلویزیونی و سینمایی که به‌نظر می‌رسد تعهدی به ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی ندارند عامدانه و یا به‌طور سهوی در این کارزار بی‌بندوباری وارد و به نوعی آتش بیار معرکه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترویج شراب نوشی و روابط ضربدری در شبکه نمایش خانگی


هرچند سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر(ساترا) در ماه‌های گذشته حرکات بازدارنده‌ای درخصوص انتشار برخی محصولات مبتذل و هنجارشکن در نمایش خانگی انجام داده ‌اما کافی نیست.

این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.

خوراک شبکه نمایش خانگی برای شبکه‌های ماهواره‌ای

چه اینکه امروز شبکه نمایش خانگی یکی از منابع تولید محتوا برای شبکه‌های ماهواره‌ای هم شده است و برخی از برنامه‌ها و سریال‌ها به محض انتشار در سکوهای مجازی، از ماهواره هم پخش می‌شوند!


در واقع فرآیندی که الان در برخی سکوهای نمایش خانگی صورت می‌پذیرد هم صدایی با رسانه‌های معاند و آب به آسیاب دشمن ریختن است و این همه هجمه دشمن برای مسموم ساختن فضای جامعه هم نشأت گرفته از همین تولیدات برخی از شبکه نمایش خانگی است!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • کاظم IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    تمام مطالبات مردم انقلابی که شد حجاب. مردم انقلابی در مورد گرانی مطالباتی ندارند؟ به قول مرحوم بهشتی جامعه ای که این سر شهر یک مشت مفت خور و مرفه و سر دیگرش فقرا باشند، سرتاسر لجنه. کلشو هم با قرآن بپوشونید بازم همونه. خجالت بکشید
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    31 3
    واقعا از این حد اهمال و بی عرضگی سیاسیون و امنیتی ها دارم شاخ در می یارم
    • saeeid IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      سالهاست بخشهای فرهنگی و آموزشی در کنترل افراد لائیک بوده و هست و بی سرو صدا و بدون توجه به اعتراضات افراد متعهد نسبت به لائیک نمودن جامعه کارکرده اند که جریانات اخیر فوران آن است؟
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      شاید خود همین اهمال کاری یک تز امنیتی باشه که برخی ها با مسائل سرگرمی و entertainment سرگرم باشن تا درگیر سیاست و امنیت نشن. ولی خود همین تز هم به معضل امنیتی و سیاسی بدل شده
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      شاید خود همین اهمال کاری یک تز امنیتی باشه که برخی ها با مسائل سرگرمی و entertainment سرگرم باشن تا درگیر سیاست و امنیت نشن. ولی خود همین تز هم به معضل امنیتی و سیاسی بدل شده
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
      0 0
      حامیان را پیدا کن
  • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    7 22
    اونقد باهمه برخورد خواهید کرد که آخرش تک وتنها بشین واسه همیشه تموم بشین
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      نمیشه
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      17 1
      از کی تا حالا چندین نفر عمله پر سر و صدای دشمن شدن همه از این توهمات زمان فتنه اسرائیلی آمریکایی ۸۸ هم میزدید که مردم ۹ دی تو دهنتون زدن
    • مرصاد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      0 0
      این همه ی شما ، درست مثل مردم شماست ! شماها ؛ نه همه هستین و نه مردم ! یه اقلیت کوچک پرهیاهو ، که با هوچیگری ، میخوان خودشونو ، زیاد نشون بدن ! اما مردم واقعی آگاهن !!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    3 1
    روبیکا پلتفورم ایرانی هست مثل نماوا میشه
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    16 1
    تو اپارات هر ابتذال بخواهید هست
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    8 1
    در روبیکا علاوه بر بی حجابی حرام خواری هم ترویج میشه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    بخواب بابا مشرق
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    من نمیفهمم چرا نظام سر اجرای قانون اینقدر تعارف داره
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    به امید برخورد قاطع با فقر و بیکاری و گرانی
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    دیگه هیچ غلطی نمی تونید بکنید !!!!!
  • آرش IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 11
    دیگه کار از این حرفا گذشته
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    2 0
    اینم بندازید گردن پلیس
  • سهیل IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    مقصر وزرای اقتصاد و اعضای بانک مرکزی هستند که درگاه بانکی در اختیار آن ها گمارده اند و این سایت ها را مسدود نمیکنند و مردم مدام اشتراک میخرند
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    راهکارکیهان برای حل مشکلات:بستن ،زدن کنترل ،محدودیت،فیلترینگ ،برخورد!اقتصاداسلامی وعلوم انسانی اسلامی!احتمالا فیزیک اسلامی وشیمی اسلامی وریاضی اسلامی !مردم سالاری به جای دموکراسی!جهادی به جای بروکرات!البته که وزیرکشاورزی هم قول اقتدارغذایی درخاورمیانه دادوازپس مرغ برنیامد!ازحجت لامبورگینی گرفته تاقبیله مامی توانیم میرکاظمی!همگی پایتون بازید!مسعوددرخشان تبلوروتجلی تفکرات شماوبی پایه واساس بودن نظرات شماست!
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 0
    سوره يونس آیه 88 : وَقَالَ مُوسَىٰ رَبَّنَا إِنَّكَ آتَيْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلَأَهُ زِينَةً وَأَمْوَالًا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا رَبَّنَا لِيُضِلُّوا عَنْ سَبِيلِكَ ۖ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَىٰ أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّىٰ يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ ترجمه : موسی گفت: «پروردگارا! تو فرعون و اطرافیانش را زینت و اموالی (سرشار) در زندگی دنیا داده‌ای، پروردگارا! در نتیجه (بندگانت را) از راه تو گمراه می‌سازند! پروردگارا! اموالشان را نابود کن! و (بجرم گناهانشان،) دلهایشان را سخت و سنگین ساز، به گونه‌ای که ایمان نیاورند تا عذاب دردناک را ببینند!» سوره فاطر آیه 45 : وَلَوْ يُؤَاخِذُ اللَّهُ النَّاسَ بِمَا كَسَبُوا مَا تَرَكَ عَلَىٰ ظَهْرِهَا مِنْ دَابَّةٍ وَلَٰكِنْ يُؤَخِّرُهُمْ إِلَىٰ أَجَلٍ مُسَمًّى ۖ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ فَإِنَّ اللَّهَ كَانَ بِعِبَادِهِ بَصِيرًا ترجمه : اگر خداوند مردم را به سبب کارهایی که انجام داده‌اند مجازات کند، جنبنده‌ای را بر پشت زمین باقی نخواهد گذاشت! ولی (به لطفش) آنها را تا سرآمد معیّنی تأخیر می‌اندازد (و مهلت اصلاح می‌دهد) امّا هنگامی که اجل آنان فرا رسد، (خداوند هر کس را به مقتضای عملش جزا می‌دهد) او نسبت به بندگانش بیناست (و از اعمال و نیّات همه آگاه است) سوره الانعام آیه 6 : أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ قَرْنٍ مَكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ مَا لَمْ نُمَكِّنْ لَكُمْ وَأَرْسَلْنَا السَّمَاءَ عَلَيْهِمْ مِدْرَارًا وَجَعَلْنَا الْأَنْهَارَ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهِمْ فَأَهْلَكْنَاهُمْ بِذُنُوبِهِمْ وَأَنْشَأْنَا مِنْ بَعْدِهِمْ قَرْنًا آخَرِينَ ترجمه : آیا ندیدند چقدر از اقوام پیشین را هلاک کردیم؟! اقوامی که (از شما نیرومندتر بودند؛ و) قدرتهایی به آنها داده بودیم که به شما ندادیم؛ بارانهای پی‌درپی برای آنها فرستادیم؛ و از زیر (آبادیهای) آنها، نهرها را جاری ساختیم؛ (اما هنگامی که سرکشی و طغیان کردند،) آنان را بخاطر گناهانشان نابود کردیم؛ و جمعیت دیگری بعد از آنان پدید آوردیم.
  • دهقان IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    0 0
    طریق اخبار نشریات شبکه خانگی مدیریت توسط خط قرمز ها هدایت میگردد و قاطبه مردم هم از این هنجار شکنی هستند اینم سرانجامش میشه مثل دو پلتفرم خارجی این را که میشه کنترل کرد
  • سعید IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    میدونم مشرق دل جرات چاپ‌نداری،ولی مینویسم!اقایون یکی بیاد کلید مدیریت این شبکها بده مشرق دوستان مشرق اینقدر که واسه زدن اینا ‌کار کردننوشتن تو سایت ها خبریشون از اقتصاد فشل که دوستان مشرق به بار اوردن ننوشتن!مدیریت شما دوستان شما در صداسیما میلی نتیجه اش معلوم این برسه دست شما دیگه معلوم چی میشه!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    متاسفانه کسانی فیلم میسازند که خیلی از اونها به خیلی از مساعل وارزشهای دینی اعتقاد ندارن وبرای پول وجذب تماشاگر همه کاری می کنند یعنی روشون میشه این فیلمها رو به خانوادهاشون نشون بدن 😱😫😩
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    پراید 300 میلیون
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    1 1
    هر جایی که مردم دوسش داشته باشن کلا مشکل دارین باهاش
  • وطنم IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
    0 0
    همه رسانه ها در خواب هستند به جز مشرق نیوز. آفرین واقعا. انتقاد و ترس زندان و حبس توسط مافیا رو ترجیح میده به سکوت. آفرین. آفرین. حتی فارس نیوز هم صداش درنمیاد. ای کاش میتونستیم یه جوری حمایتمون رو از مشرق اعلام کنیم تا براش اتفاقی نیافته. مثل احضاریه های قبلی.
  • یه بنده خدا IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    از ان بدتر اینکه چیزهایی که اینها می پوشند در بازار هم فروخته میشود و می پوشند و هی کمتر و کوتاهتر شده و میشود تا می رسیم به چیزهایی که چند ماهیست بیشتر می بینیم! اگر تا سال گذشته چیزی به نام بدحجاب یا شل حجاب در کوچه خیابان می دیدیم دگرگون شد به بی حجاب و اینها یک شبه نبوده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس