کد خبر 1484404
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
استیون سیگال /اکشن

سیگال پیشتر ابراز اطمینان کرده بود که روسیه در درگیری نظامی در اوکراین پیروز خواهد شد. این بازیگر همچنین تاکید کرد که غرب و ناتو مسکو را مجبور به انجام عملیات ویژه کردند.

به گزارش مشرق، استیون سیگال بازیگر و تهیه کننده سینما و نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در حال تهیه فیلمی مستند درباره وقایع منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین است.


او در شهر سامارا کار روی پروژه جدید را در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد. او گفت: اکنون در حال ساخت یک فیلم مستند درباره وقایعی که در منطقه عملیات ویژه نظامی اتفاق می‌افتد هستم ، زیرا من معتقدم که این یک وظیفه بزرگ است و نشان دادن آنچه واقعاً در آنجا اتفاق می‌افتد را به ما و تمام جهان تمام حقیقت را نشان میدهد.

 عملیات ویژه روسیه با استیون سیگال در اوکراین


به گفته وی، این فیلم حاوی شواهدی است مبنی بر اینکه عملیات ویژه "آنطور که سایر کشورهای جهان به ویژه نمایندگان ناتو و ایالات متحده می گویند، تهاجم روسیه نبوده است." سیگال همچنین گفت که از نقاط داغ در منطقه عملیات ویژه بازدید کرده و با سربازان روسی و اوکراینی صحبت کرده است. همانطور که این بازیگر اعتراف کرد، برای او "این یک شوک بود که اوکراینی ها معتقدند که آنها نازی ندارند." وی ابراز عقیده کرد که بیشتر اطلاعات مربوط به رویدادهای اوکراین در رسانه های خارجی توسط افرادی منتشر می شود که هرگز به این کشور نرفته اند.

 عملیات ویژه روسیه با استیون سیگال در اوکراین


این بازیگر پیشنهاد کرد که داده های مربوط به عملیات ویژه می تواند توسط مراکز تحلیلی واقع در ایالات متحده در اختیار نشریات قرار گیرد. سیگال پیشتر ابراز اطمینان کرده بود که روسیه در درگیری نظامی در اوکراین پیروز خواهد شد. این بازیگر همچنین تاکید کرد که غرب و ناتو مسکو را مجبور به انجام عملیات ویژه کردند.

منبع: اسپوتنیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    10 3
    دم استیون سیگال گرم، خیلی مَرده که طرف حق و حقیقت رو گرفته، آفرین!! به امید پیروزی قریب الوقوع ارتش آزادی بخش روسیه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس