کد خبر 1484377
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تیری هانری جدید لیگ جزیره کیست؟

مهاجم لیگ برتری با نمایش‌های درخشان و همچنین سبک بازی خود، باعث شده با اسطوره باشگاه آرسنال مقایسه شود.

به گزارش مشرق، زمان نسبتاً طولانی طول کشید تا الکساندر ایساک خود را به‌عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه نیوکاسل ثابت کند اما در حالی که فصل به انتهای خود نزدیک می‌شود، مهاجم سوئدی به یکی از بهترین‌های سنت‌ جیمزس‌ پارک تبدیل شده است.

ایساک تعداد گل‌های خود در لیگ برتر انگلیس را ۲ رقمی کرده و چهار گل در پنج بازی اخیر تیمش به ثمر رسانده است. این نمایش ایساک باعث شده نیوکاسل برای اولین بار در ۲ دهه اخیر، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد.

حرکات ویرانگر، سرعتی و فرصت‌طلبی او در مقابل دروازه حریفان باعث شده مقایسه‌هایی بین او و تیری هانری، اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال صورت بگیرد و ادی هاو سرمربی کلاغ‌ها بر این موضوع صحه می‌گذارد.

تیری هانری جدید لیگ جزیره کیست؟

هاو درباره شباهت ایساک و هانری می‌گوید: هر بازیکنی با بازیکن دیگر متفاوت است و ۲ بازیکن مانند یکدیگر نیستند اما فکر می‌کنم او یعضی از ویژگی‌های تیری را در خود دارد.

ایساک در تابستان سال ۲۰۲۲ با مبلغ ۷۰ میلیون یورو از رئال سوسیداد اسپانیا به نیوکاسل پیوسته و در پیروزی پنج‌شنبه شب تیمش مقابل اورتون هم یک پاس گل به جیکوب مورفی داد.

نیوکاسل ۶۲ امتیازی، با یک بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد ۶۰ امتیازی، در رده سوم لیگ جزیره قرار گرفته و در پی تثبیت جایگاه خود و حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس