کد خبر 1484071
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
بسکتبال غرب آسیا| خداحافظی سبزپوشان با آسیا

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی در لیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل شهرداری گرگان شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

به گزارش مشرق، تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال غرب آسیا در سالن آزادی تهران به مصاف شهرداری گرگان رفت.

سجاد مشایخی، فرید اصلانی، محمد حسن‌زاده، علی کاشانی، امیرعلی قلی‌زاده، آرمان زنگنه، ارسلان کاظمی، حمید ضیایی، محمدحسین جعفری، بلاژ مسیچک و محمدرضا اکبری بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

رسول مظفری، اشکان جعفری، بهنام یخچالی، مبین شیخی، یاسین کلاسنگیانی، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، سالار منجی، کیوان رئیسی، سجاد پذیرفته، پری پتی و آنتاناس اودراس بازیکنان شهرداری گرگان در این مسابقه بودند.

سبزپوشان اصفهانی دقایق ابتدایی کوارتر اول را خوب آغاز نکردند اما به یک باره با در دسترس گرفتن کنترل بازی با نتیجه ۲۳ بر ۱۳ این کوارتر را به سود خود به پایان رساندند.

در کوارتر دوم اما شهرداری گرگان عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲۶ بر ۲۰ فاتح این کوارتر لقب گرفت؛ در مجموع ذوبی‌ها با برتری ۴۳ بر ۳۹ در نیمه نخست به رختکن رفتند.

سومین کوارتر این دیدار برای ذوب‌آهن خوش‌یمن نبود و با برتری ۲۸ بر ۲۰ حریف گرگانی خاتمه یافت.

در کوارتر چهارم به دلیل فشار و استرس بازی بازیکنان هر دو تیم اشتباهات زیادی داشتند؛ شاگردان فرزاد کوهیان در ذوب‌آهن تلاش مضاعفی داشتند تا امتیازات از دست رفته را جبران کنند اما موفق به انجام این کار نشدند تا در پایان با نتیجه ۸۶ بر ۸۱ مغلوب شهرداری شده و با متحمل شدن دومین شکست از رقابت‌های آسیایی کنار روند.

حواشی:

*این دیدار با توجه به حواشی پیش آمده در مسابقات رودرروی دو تیم در لیگ برتر بسکتبال فصل جاری، از حساسیت خاصی برخوردار بود.

*طبق توافق دو باشگاه قرار بود به جای سهمیه ۹۵ به ۵ درصد برای هواداران دو تیم در هر بازی تیم میزبان ۱۰۰ درصد ظرفیت سالن را در اختیار داشته باشد اما در این دیدار تماشاگران گرگانی خود را به هر شکلی که شده به سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی رساندند.

*پس از پیگیری مسؤولان سالن، تعداد از هواداران شهرداری گرگان سالن را ترک کردند اما تعدادی از آن‌ها نیز همچنان به تماشای مسابقه ادامه دادند.

*تعداد زیادی از هواداران ذوب‌آهن خود را از اصفهان به تهران رساندند تا تیم محبوبشان را حمایت کنند.

*ارسلان کاظمی از ذوب‌آهن و پری پتی از شهرداری بازیکنان محبوب هواداران تیم‌های‌ خود بودند و بارها مورد تشویق قرار گرفتند.

*تماشاگران گرگانی پس از پایان بازی شعار قهرمانی سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    با تو هستم مشرق چطوری نلبکی قهوه خونه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس