کد خبر 1483985
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
توهین آلگری به آبی‌های میلان پس از باخت در دربی ایتالیا

سرمربی تیم یوونتوس پس از شکست مقابل اینترمیلان، رفتار توهین آمیزی داشت.

به گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس که از حذف تیمش توسط رقیب دیرینه از جام حذفی عصبانی بود، با مدیران اینتر در نزدیکی رختکن ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا جر و بحث کرد.

یوونتوس در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، در حالی که تا دقیقه پایانی از اینتر پیش بود، بازی را مساوی کرد و حالا هم با شکست در مجموع ۲ بازی، دستش از این جام کوتاه ماند.

روزنامه گازتا دلو اسپورت در شرح ماجرا نوشته؛ آلگری در نزدیکی رختکن ورزشگاه بر سر پپه ماروتا و داریو باچین فریاد زده و با توهین و کنایه گفته بود: همه شما یک مشت کثافت هستید اما به هر حال می‌توانید ششم جدول شوید.

روزنامه ایتالیایی همچنین اعلام کرد؛ آلگری پس از این ماجرا، به بازیکنانش نیز پرخاش کرده و گفته: ما باید در لیگ بالاتر از این‌ها باشیم و نباید آن ها را راهی لیگ قهرمانان اروپا کنیم.

یوونتوس پس از بازگشت ۱۵ امتیاز خود، به رده سوم جدول رسیده و اینتر هم در پی نتایج ضعیف اخیر خود در سری A به رده ششم جدول سقوط کرده است.

پیش از این هم مارکو لاندوچی دستیار آلگری، به دلیل توهین به لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی، با جریمه ۵۰۰۰ یورویی مواجه شده بود.

هر دو تیم اینتر و یوونتوس در رقابت‌های اروپایی حضور دارند. اینتر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دیدار میلان و یوونتوس در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس