کد خبر 1483977
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
پای اعضای باند حرفه‌ای سرقت به شیراز باز نشده بود که به پایان خط رسیدند

رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری چهار نفر از اعضای باند سارقان غیر بومی حرفه ای در شیراز خبر داد که از استانی دیگر برای انجام سرقت عازم این استان بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کاووس حبیبی پنجشنبه در این رابطه افزود: در پی اخبار و اطلاعات واصله از پلیس آگاهی استان "همدان" مبنی بر اینکه باندی از سارقان حرفه ای جهت انجام سرقت منازل با یک دستگاه خودرو سمند به سمت شیراز در حرکت می باشند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با تشکیل ایست بازرسی نسبت به کنترل خودرو های ورودی در پلیس راه شیراز-اصفهان اقدام کردند که در یک عملیات سریع و ضربتی خودرو را توقیف و در این خصوص چهار متهم دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان چند جفت دستکش، چهار دستگاه تلفن همراه، یک تابلو ایست، یک عدد چراغ قوه، سه تیغه چاقو، یک عدد باتوم آهنی و یک رشته طناب بزرگ کشف و متهمان به همراه خودرو توقیفی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در بررسی ها و استعلامات صورت گرفته مشخص شد متهمان که از اهالی استان های دیگر می باشند، دارای سوابق متعددی هستند که تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    دقیقا سارق های امروزی از استان های دیگری هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس