کد خبر 1483792
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
وقتی آمریکایی‌ها خام خبر دروغ از زندان اوین شدند

پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد ادعاهای مطرح شده در خصوص وضعیت سلامت مهوش ثابت منطبق با واقعیت نبوده و این زندانی برخلاف خبرسازی رسانه های معاند،در سلامت به سر می برد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته انتشار اخبار کذب و دروغ در رابطه با یک زندانی به نام مهوش ثابت در دستور کار رسانه‌های معاند قرار گرفته است.

در پی انتشار اخبار غیرواقعی از وضعیت سلامت مهوش ثابت، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با انتشار توئیتی مدعی شد زانوهای مهوش ثابت در زندان اوین شکسته است.

پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد ادعاهای مطرح شده در رابطه با وضعیت سلامت مهوش ثابت منطبق با واقعیت نبوده و فرد مورد اشاره مشکل خاصی ندارد.

مطالعه پرونده پزشکی ثابت حکایت از آن دارد که نامبرده چندین بار برای معاینه به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شده است و ادعاهای رابرت مالی دروغ سازی رسانه‌ای محسوب می‌شود.

مهوش ثابت، ۱۳ دی ماه سال گذشته به اتهام برهم زدن امنیت کشور (اداره جمعیت تحت عنوان فرقه انحرافی بهاییت با هدف بر هم زدن امنیت کشور) در بند نسوان بازداشتگاه اوین پذیرش شده است.

ثابت ۲۶ بهمن ماه سال گذشته از ناحیه زانو احساس درد داشته و ابراز نارحتی کرده که توسط پزشک زندان مورد معاینه قرار گرفته و برای بررسی دقیق‌تر نزد متخصص ارتوپد اعزام شده است.

براساس معاینات و آزمایش‌های انجام شده، مشخص شد احساس درد در زانوها مربوط به بیماری آرتروز بوده و نیاز به درمان دارویی و فیزیوتراپی زیر نظر پزشک دارد.

مهوش ثابت علاوه بر معاینات متعدد توسط پزشکان زندان، تاکنون ۷ مرحله به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام و خدمات تشخیصی و درمانی دریافت کرده است.

مهوش ثابت امروز نیز توسط پزشک معاینه شده که بنا به نظریه دکتر معالج، مشکل خاصی نداشته و وضعیت جسمانی وی مطلوب ارزیابی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    15 5
    به درک اسفل السافلین.این بی شرفها فقط مستحق اعدامند.
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    چه خبرشه کثافت رفته اون تو درداشم درمان کنید؟؟؟؟
  • علی افصحی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    0 0
    به قول بازرگان« تا پیچ توبهٔ زندان اوین» ! همهٔ این مشنگ ها تا پیچ توبهٔ اوین ، دنیا را بنده نیستند ، نظام اسلامی را ساقط کرده اند ، اربابشان شیطان بزرگ وارد ایران شده ، بار دیگر گروه های اجق وجق زیر نظر ساواک بازی مخالف و موافق راه انداخته ، بهائیت یک طرف بساط کرده ، انجمن ضد بهائیت یک طرف ، کمونیست ها در کافه ای لایعقل شده اند و جبه‍هٔ ملی در کافه ای دیگر ، منافقین در یک خانهٔ تیمی و چریک فدائی در دخمه ای دیگر و... جنگل مولائی که از هر تیره ای جفت جفت برای تداوم رژیم ستم شاهی معرکه می گرفتند ، این همه رویای شیرین فقط تا « پیچ توبه » است اما پس از عبور از پیچ توبه ، تازه از خواب بیدار می شوند و در کمال حیرت و با تمام وجود ،متوجه می شوند:« نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز برقرار بوده ، آمریکا هیچ غلطی چون همیشه نتوانسته بکند ، انگلیس کریه تر از همیشه در گوشهٔ سفارت کهنه اش « کز» کرده ، ضد انقلاب اسلامی یا پشت مرزها مانده اند پا به پشت میله ها منتقل می شوند و به قول معروف ضد انقلاب همه سر به گونی » ! از این به بعد است که همانند حلول ماه مبارک رمضان ، انواع و اقسام بیماری ها در میان « دن کیشوت های ابله » پدیدار می شود ، یکی قلبی می شود ، یکی مثل « مهوش » چلاق ، دیگری معده درد و... همه هم برای لحظه ای رفتن بین راه درمانگاه زندان و یا مسیر بیمارستان به خود زنی می زنند تا تنوعی در زندگی « ثابت ! بی تحرک ، بی برنامه و دور از هر نظر ! » شان ایجاد شود. عوامل شیاطین هم در دیار شیطان بزرگ حاضرند تا چون « رابرت مالی » چلاقی جفت پای امثال مهوش را به گوش امثال خود مشنگشان برسانند ! که چه غلطی بکنند ؟ هیچی! فقط یک دلخوشی، همین! طرف را با حماقت چند لایه اش خر کرده و موجبات زندانی شدنش را فراهم ساخته اند حالا برای دلخوشی اش یک « توئیت بی هزینهٔ بی خاصیت » از آن طرف دنیا می زنند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس