سردار رادان

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی در پیشانی نبرد با جنگ نرم دشمن است، گفت: در سال گذشته که چندماه کشور درگیر فتنه بود، همکاران ما در خط مقدم مقابله با این فتنه ایفای نقش کردند .

به گزارش مشرق، بیست و ششمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا روز چهارشنبه با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی کشور در سالن فجر فراجا برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این همایش اظهار کرد: زینت بخش این مجلس و محفل خانواده معظم و مکرم شهدا و جانبازان عزیز عرصه نظم و امنیت هستند که جان شیرین شان را تقدیم کردند و افتخار داریم که امروز در خدمت خانواده های معظم این شهدا و جانبازان پرافتخار باشیم.

وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور ادامه داد: حاضران در این همایش از فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا و همچنین همکاران و همرزمان سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و سازمان حفاظت اطلاعات فراجا هستند، ضمن اینکه فرماندهان انتظامی استان ها، فرماندهان مرزبانی استان ها، فرماندهان یگان های ویژه فراجا و فرماندهان شهرستانی هم حضور دارند.

سردار رادان اضافه کرد: به اعتقاد صاحب نظران حوزه نظم و امنیت، گستردگی و تنوع ماموریت فراجا و اهمیت آن کم نظیر و چه بسا بی نظیر است، از مرز تا عمق محیط زیست خودمان این گستره ماموریتی آغاز شده و امتداد دارد و در این گستره ماموریت تنوع قومیتی و جغرافیایی وجود دارد.

وی افزود: این سازمان عظیم انتظامی در مقایسه با سازمان های دیگر حتی با کشورهای دیگر، یک سازمان متفاوت از حیث انجام و اقدام ماموریت است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه قصد ارائه بیلان کاری ندارم، ادامه داد: اعتقاد دارم بیلان کار ما در صحنه های ماموریتی قابل نمایش است و خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به تنوع، پیچیدگی و گستردگی ماموریت های پلیس در سال ۱۴۰۱، افزود: پس از اینکه در سال گذشته، چندماهی کشور درگیر یک فتنه بود در خط مقدم مقابله با این فتنه همکاران من ایفای نقش کردند و شهادت می دهم نه تنها یک سر سوزن پا پس نکشیدند که استوار و محکم، ایستادند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: هنوز این ماموریت و کار تمام نشده بود که ما با ماموریت متنوع و حساس چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی مواجهه شدیم و همکارانم نیز با موفقیت این ماموریت را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به یکی از ماموریت های پلیس در خدمات دهی به مردم، یادآوری کرد: مطابق آمار در سال ۱۴۰۱ هشت میلیارد تردد بین استانی وسایل نقلیه ثبت شده است که این ثبت تردد صرفا ترددهای بین استانی در جاده ها بوده است که قطعا اگر ترددهای بین شهرستانی هم محاسبه شود عدد از رقم اعلام شده بالاتر می رود.

سردار رادان خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ توسط ۵۱ میلیون راننده، بیش از ۳۹ میلیون وسیله نقلیه و در ۲۹۱ هزار کیلومتر جاده و بیش از هزار و ۴۰۰ شهر تردد داشتند که ماموریت انتظام بخشی، مدیریت ترافیکی و تسهیل عبور و مرور و سایر عملیات های انتظامی، نرم و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه انتظامی به همت همکارانم صورت پذیرفته است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال ۵۱ میلیون تردد استانی ثبت شده که با احتساب ترددهای شهرستانی این رقم به ۵۸۴ میلیون تردد رسیده است.

وی با اشاره به ماموریت خطیر پلیس همزمان با تقارن نوروز و ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر برای تامین امنیت و آرامش مردم برای روزه داری و انجام تکالیف دینی و شرعی خاطر نشان کرد: پلیس این افتخار را دارد که در همه ایام و مقاطع مختلف زمانی فرصت خدمت به مردم را داشته باشد و ۶۵ میلیون ماموریت در طول یک سال دارد و این عدد جدا از ۲۴ میلیون خدمات سالانه انتظامی به مراجعان است.

وی افزود: این وظیفه را بر خود فرض می دانیم که از جمله اقداماتمان یاری رسانی به دولت محترم و سایر قوایی باشد که باور و علم داریم که برای خدمت به مردم، کمر همت بسته اند.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم و عملیات روانی دشمن علیه کشور مطرح کرد: معمولا پیشانی و خط مقدم افسران جنگ نرم بایستی برای دولتمردان، اهمیت بسزایی داشته باشد و امروز نیروی انتظامی اصلی ترین واحد در جنگ نرم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    3 1
    سردار رادان عزیز تلاش های شما و همکارانتان بسیار قابل تقدیر است اما شما بازهم اشتباه فرماندهان گذشته را دارید تکرار می کنید همان خطایی که تمام مسئولیت عفاف و حجاب را یک تنه به گردن سازمان انتظامی انداختید و مانند همیشه دستگاه ها و سازمان و ادرات در کل کشور از این مسئولیت خطیر را به حاشیه امن کشاندید و نتیجه آن هم میشود مسکن به درد و نه درمان. محض رضای خدا هم که شده یکبار برای همیشه اجازه بدهید کل کشور مسئولیت پذیر باشند اگر واقعا دلسوز حجاب و عفاف در جامعه هستید.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    4 2
    خداییش شیر بچه های یگان ویژه هم بسیار مومن و هم بسیار با اخلاق و بسیار شجاع و دلیرن
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    7 3
    نرود میخ آهنی در سنگ وظیفه شما دخالت در جنگ نرم نیست
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 4
    در عمل هیچ خبری از مقابله نیست. همش تبلیغ رسانه‌ای بود.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 2
    ایا بی حجابی در ردیف بت پرستی است ؟!
    • روحی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      2 1
      ایا نفهمی در ردیف جهالت قرار می گیرد؟
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 2
    ببینید دارن با چی میجنگن
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 1
    تروریسم محکوم است
  • S.m IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 2
    با سلام. چند پیشنهاد برای مدیریت حجاب در محیط عمومی البته هم زمان با فرهنگ سازی و اقدامات ایجابی مبتنی بر برخورد محبت آمیز و تبیینی و مستمر و در ضمن با توجه به شرایط و حساسیت ها و وجود فرصت طلبان برای ایجاد اغتشاش و تنش اجتماعی و سیاسی برای کشور ، پیشنهادات به شرح موارد زیر می باشد : حتما میبایست : تصویب قوانین در مجلس به صورت دقیق ، هوشمند ، جامع ، به روز و حتما به صورت غیر تنش زا بر مبنای محرومیت های قانونی هوشمند مالی و بانکی و اداری و تجاری و صنفی و اجتماعی و تحصیلی و .... ۱- در مورد اکثریت افراد بد حجاب در ابتدا می بایست شناسایی شخص متخلف و احراز هویت دقیق و قطعی آنها بوسیله دوربین ها و همچنین تهیه فیلم و عکس تکسط دوربین های ثابت یا توسط وکربین انواع ضابطین معتمد و آموزش دیده  و ارسال و پردازش در نرم افزارهای هوشمند به منظور تشخیص دقیق هویت شخص متخلف انجام شود. ۲-مسند سازی و ثبت محرمانه تخلف و کم حجابی انجام شده با توجه به ثبت تصویر و مکان و زمان برای شخص متخلف و بد حجاب در سامانه و پایگاه داده های جامع و هوشمند و امن و یکپارچه. ۳- اعلام شدن تخلف قطعی ومحرز انجام شده ، به صورت سیستمی و محرمانه با پیام رسان رسمی به شخص متخلف و در مراحل بعدی  در صورت شدت و تکرار تخلف بدحجابی باید فرد متخلف احضار شود ، به صورت خود معرفی به مراکز مورد نظر. ۴- در صورت عدم مراجعه و تعیین تکلیف توسط شخص متخلف تا زمان رجوع شخص متخلف به مراکز قانونی میبایست محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی و صنفی به صورت هوشمند و دقیق و سیستمی و یکپارچه اعمال شود. ۵- در موارد تخلف شدید و یا پر تکرار ، معرفی به کلاسهای توجیهی برای تبیین لزوم حجاب و عفاف در سطح عمومی جامعه  به صورت غیر فشرده و بین ۵ تا ۱۰ جلسه در محیطی آرام و منطقی و محترمانه و کم تعداد با توجه به سابقه فرد متخلف و همچنین حتما باید تعیین بعضی از محدودیت های موقت مالی و بانکی و اداری و تجاری و اجتماعی و صنفی تا تکمیل دوره ها و کلاسها. ۶- تعیین مجازات تخلف بد حجابی( تخلف شدید و پرتکرار ) به صورت قانونی و هوشمند و جامع و سیستمی و پلکانی و موقت به شکل محدودیت ها و جریمه مالی و بانکی و تجاری و صنفی و اداری و محروم شدن از بعضی از فعالیت اجتماعی ، جلوگیری از خروج از کشور بین ۱ ماه تا ۲ سال ، عدم صدور بلیط برای مراکز تفریحی
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 0
    امسال هم فتنه های فراوان در پیشه که با درایت مسئولان اجرایی میشه جلو اونا را گرفت اما افسوس
  • روحی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 1
    کارکنان ناجا هم مانند شهدایشان مظلوم وگمنام هستند.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    2 5
    فقط زورتون به مردم میرسه
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 3
    شما هیچ موقع مقابل خواست مردم نرمش به خرج ندارین.اسم این کارتون هم گذاشتین قدرت و اقتدار
    • ... IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      3 1
      حالت خوب نیست.اون چیزی که تو بعنوان مردم می خواهی رو باید بری تو آمازون پیدا کنی
  • مهری IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
    1 5
    هر کس بخواهد اعتراض کنه فتنه گره؟
    • یک نفر از 85 میلیون نفر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      3 1
      اعتراضی که روز اول تبدیل به فحاشی به حضرت سید علی بشه اغتشاشه اگه هنوز فکر میکنی ی عده اعتراض گر بودن در خواب شیرینت بمون
    • خاکی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      1 1
      خیلی ببچاره ای که چشم ت رو به روی واقعیت ها بسته ای؟
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    1 1
    این بی حجابی ها که راحت در خیابان و بعضی اصناف می‌بینیم و گشتی برای دستگیری ندارید یعنی عقب نشینی سردار عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس