کد خبر 1484837
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
برخورد با کشف حجاب؛ از اخطار تا احضار و پلمب/ درخواست مردمی: مماشات نکنید

هفت ماه است کفر با تمام ابزار رسانه‌ای‌اش به میدان آمده و برای این غائله پیاده‌نظامش را با تابلو فحشاطلبی و دریدن پرده حیا و عفت از جامعه به خط کرده است.

به گزارش مشرق، مصیب علی‌اکبر زاده کارشناس فرهنگی طی یادداشتی در روزنامه قدس نوشت: همه می‌دانیم فعالیت تیک‌تاک در آمریکا، فرانسه و چندین کشور دیگر ممنوع شده است و می‌دانیم علت اصلی مقابله آن‌ها با تیک‌تاک، تلاش برای حفظ حاکمیت بر فضای مجازی است. با این حال، کنگره آمریکا جلسه استیضاح تشکیل می‌دهد و نمایندگان کنگره در نقش وکیل‌مدافع مردم آمریکا، شدیدترین اتهامات را علیه تیک‌تاک مطرح می‌کنند و صریح‌ترین سؤالات را از مدیرعامل چینی‌ آن می‌پرسند.

چنین جلسه‌ای و چنین برخوردی در چنین سطحی از حاکمیت آمریکا، بیشتر از اینکه به دنبال پاسخ پرسش‌ها باشد یا در تلاش برای رفع نگرانی‌ها از حفظ امنیت داده‌های کاربران آمریکایی باشد، تلاش می‌کند افکار عمومی جهان را برای یک عملیات مسدودسازی و محدودسازی بزرگ اینترنتی آماده کند.

هفت ماه است کفر با تمام ابزار رسانه‌ای‌اش به میدان آمده، با توهم اینکه سرانجام پس از چهل و چند سال بتواند ضربه‌ای کاری به نظام جمهوری اسلامی بزند. این‌بار و برای این غائله پیاده‌نظامش را با تابلو فحشاطلبی و دریدن پرده حیا و عفت از جامعه به خط کرده است و عده‌ای نوجوان نیز از سر غفلت با این «نظامیان مردم‌نمای آموزش‌دیده» همراه شده‌اند.

این بلوا علم نمی‌شد و پا نمی‌گرفت اگر نهادهای فرهنگی کشور سال‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ بودند و نور ایمان را در دل جامعه منور نگه می‌داشتند. و این درحالی است که بسیاری از دوستان انقلاب، هم‌نوا با دشمنان، انگشت اتهام را به سمت کم‌تقصیرترین نهاد در این قضیه یعنی نیروی انتظامی و گشت ارشاد نشانه رفته‌اند؛ غافل از اینکه اگر دیگرانی که مسئول حراست از فرهنگ اسلامی و انقلابی کشور هستند، وظیفه خود را به درستی انجام داده بودند، به مرحله‌ای نمی‌رسیدیم که نیاز به ورود نیروی انتظامی باشد.

داریم به فصل گرم سال نزدیک می‌شویم و در حالی که کلیت جامعه، حتی کسانی که به حدود حجاب اسلامی پایبندی هم ندارند، از این وضعیت بی‌ضابطه پوشش اعلام انزجار می‌کنند، فحشاطلب‌ها از مماشات نظام اسلامی در برخورد با قانون‌شکنان نهایت استفاده را کرده‌اند و هر روز پرده‌ای از حیا و عفت را کنار می‌زنند و به شکلی زننده‌تر در کوچه و خیابان رژه نظامی می‌روند.

سردار رادان را ما سال‌هاست با قاطعیت و اراده‌اش برای انجام وظایف می‌شناسیم و او چند ماهی است فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را با امر و حکم رهبر معظم انقلاب بر عهده گرفته‌ است. حالا او اعلام کرده قانون‌شکنان حریم عفت عمومی با دوربین‌های نظارتی کنترل می‌شوند و پس از ارسال پیامک تذکر، به مراجع قانونی فراخوانده می‌شوند.

هر اقدامی در این سطح و حجم در میدان نیازمند عملیات رسانه‌ای هماهنگ برای آماده‌سازی و همراهی افکار عمومی است. اساساً وقتی ما با یک جنگ همه‌جانبه رسانه‌ای مواجه هستیم، نمی‌توانیم بدون همراهی رسانه‌ای اقدام مؤثری انجام دهیم تا همراهی مردم را نیز در پی داشته باشد. اما چیزی که در عمل شاهدش هستیم این است که نیروی انتظامی به تنهایی به میانه میدان آمده است و نهادهای فرهنگی، رسانه‌های جمهوری اسلامی و فعالان رسانه‌ای انقلابی عملاً تماشاگر صحنه هستند و اقدام درخوری در حمایت از خط مقدم جبهه انجام نمی‌دهند.

در سوی دیگر درحالی که نق‌زنندگان فرهنگی و مسئولان و صاحبان وظیفه فرهنگی هیچ طرح و ایده‌ای برای مقابله با این وضعیت اسفناک ندارند و فقط به جمله مبهم «با خشونت نمی‌شود زنان را باحجاب کرد و نیاز به کار فرهنگی داریم»، زبان به طعن طرح نیروی انتظامی برای برخورد با فحشاطلب‌ها گشوده‌اند.

در ایالات متحده برای مقابله با تیک‌تاک و حفظ حاکمیت این کشور بر فضای مجازی، نه تنها رسانه‌ها به خدمت مصلحت عمومی کشور می‌آیند؛ بلکه کنگره و تمام نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه یک‌صدا به خط می‌شوند تا شوی تبلیغاتی حاکمیت برای اعمال زور خود محقق شود و در اینجا، نهادها و رسانه‌هایی که از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کنند، در مقابله با حرام الهی و سیاسی پز روشنفکری گرفته‌اند و به کناری نشسته‌اند تا موسی با خدایش به جنگ کفر برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس