کد خبر 1483687
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
مدیریت ضعیف به استقلال و پرسپولیس لطمه زد/باید به شمسایی زمان داد

کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: بی ثباتی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری به آنها وارد کرده است.

به گزارش مشرق، رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران که سابق بازی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه دارد ضمن بیان این مطلب افزود: اگر فوتبال ایران با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم می داند به دلیل ضعف مدیران فوتبال به ویژه در عرصه بین الملل است.

وی ادامه داد: مدیرانی که نمی دانند چطور قرارداد ببندند و با چه شرایطی باید با بازیکنان و مربیان خارجی برخورد حقوقی کنند، عامل ایجاد مشکلاتی می شوند که نمونه اش را در فوتبال ایران اخیرا دیده ایم و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مدیران فوتبال ایران باید در حوزه روابط بین الملل به علم و دانش استانداردی برسند تا بدانند چطور باید باشگاه را مدیریت کنند که با پرونده ها و بدهی های سنگین مواجه نشوند.

رضا ناصری با اشاره به جایگاهی که این دو تیم بین هواداران دارند خاطرنشان کرد: مدیران این دو باشگاه باید بدانند استقلال و پرسپولیس جزیی از زندگی مردم است و جوانان و نوجوانان زیادی با این دو تیم زندگی می کنند. به همین خاطر باید برای موفقیت این دو باشگاه سنگ تمام بگذارند.

این کارشناس ورزش در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال با حضور وحید شمسایی هم گفت: تیم ملی بعد از تغییراتی که در کادر فنی اش صورت گرفته نیاز به زمان دارد تا با تفکرات آقای شمسایی خو بگیرد و بتواند خواسته های او را در زمین به اجرا درآورد.

وی ادامه داد: تغییر نسل طبیعتا تبعاتی را برای هر تیمی خواهد داشت اما اگر به کادر فنی جدید زمان بدهیم می توانند آینده خوبی را برای تیم ملی بسازند. همه باید کمک کنند تا این تیم به موفقیت برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس